- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V SID není železnice, na území Prahy cestující platí v autobuse SID a když pak pokračují po Praze tak mají třeba předplatné pro MHD. V PID je železnice, na území Prahy už v příměstském autobuse platí pražská tramvajenka.. dělá se tak doprava pro lidi nebo bude kraj budovat své ego navzdory funkčnosti a plácat zbytečně peníze cestujících, svoje i Prahy - vedle SID linek totiž jednou linky MHD, kdežto PID linky jsou organickou součástí sytému MHD.
A co my, kteří máme kupon MHD nahraný na ISICu?
Chudák průvodčí než to nacvaká.......
Je pravda, že Opencard je velkej tunel, ale když už to je zaplacený tak všichni jenom brečíme na špatným hrobě. Spíš mě vytáčí Rath s tím jeho zdražením dopravy (že na to není). Teď zase hlásá, že je nesmysl propojit PID, SID a ostatní. Kdo nebydlí kus od Prahy a nedojíždí, tak nepochopí, ale moct jet na 1 kartu z domova autobusem nebo vlakem a pak i po Praze by bylo skvělý. Dneska to znamená předplatit si autobus a jezdit jedině autobusem nebo to samý u vlaku. A zvlášť platit po Praze. Někdy mi připadá, že nenažranej Rath dostal od Probobusu obálku (a ne malou), takže dál prosazuje to výhodný pro ně, ne to co by vyhovovalo občanům. Bůh s náma, jestli se Rath dostane zase do vlády...
aby celá TOP09 odjela i s Opencard někam do ....