Diskuze

Řešením pro magistrálu by dočasně mohlo být snížení rychlosti v noci

Radnice Prahy 2 odmítá čekat se zklidněním magistrály na dokončení tunelu Blanka a zavedení mýtného. Magistrálou by se tak město začalo zabývat nejdříve v roce 2016. Právě to je pro Prahu 2 nepřijatelné.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

LevP

26. 3. 2011 17:38
magistralu

bych nezatracoval, jeste se nekdy v budoucnu bude hodne hodit. V Londyne kde existuji velky okruh  a pak jizni a severni okruh. A komu porad existuje 4proudovka(2 pruhy kazdym smerem) ktera vede od jihu k severu centrem mesta a tento usek neni zpoplatnen. Maximalka 48km. A to jsou kolem teto ulice drahe hotely, residence a dokonce i kralovsky park.

0 0
možnosti

Keni

26. 3. 2011 18:24
Re: magistralu

Ale to ma do magistraly daleko. To je spise neco jako Vrsovicka atd. Magistrala se spise podoba tomu pokacovani mam dojem A2 z Doveru do mesta a tam rozhodne neni 30Mil. Ale o tom, ze nejake kapacitni komunikace museji byt i uvnitr mesta mate pravdu.

Ale tento clanek berte jako rev od ekoteroristu.

0 0
možnosti

babacek

26. 3. 2011 15:29
Řešení ?

Je to jako ze vším, věci se řeší zbytečně dlouho a z velkou prodlevou.Legerova již nestála za nic v době kdy zde nebyl nárůst osobních aut který expandoval až po roce 1989 a přesto se s řešením otálelo.

0 0
možnosti

Leinad

26. 3. 2011 21:13
Re: Řešení ?

Ten nápad tranzitní cesty přes centrum je od počátku špatný. Pokud vím, Nuselský Most(a další kusy magistrály) byly otevřené i před 1989 a od té doby bylo naopak dostavěno pár "paraelních komunikací"(Jihozápadní Spojka,...)

0 0
možnosti

RedSquirrel

26. 3. 2011 12:13
50 km/h

je i v noci přijatelná rychlost. Problém je ten, že tu v noci auta ve směru do centra projíždějí klidně 90kou, protože je volná silnice. Situaci by vyřešily spíše radary za koncem Nuselského mostu, spolu s příslušnými sankcemi.

0 0
možnosti

havran80

26. 3. 2011 13:03
Re: 50 km/h

škoda, že tu nejsou podobné radary jako třeba ve Francii. Překročíš rychlost a BUM v dálce na semaforu řízeném radarem ti skočí červená. A když projedeš červenou je za křižovatkou kamera. Takže to dostaneš dvakrát za rychlost a za červenou. Když jedeš jak máš projedeš plynule celou ulici.

0 0
možnosti

pskoda

26. 3. 2011 12:07
Snížit rychlost?

To se zas projevuje nějakej vymytej mozek, ne? Někdy se nestačím divit, co kdo u nás je schopen plácnout.

0 0
možnosti

babacek

26. 3. 2011 15:30
Re: Snížit rychlost?

Jistě by si v Legerové bydlet nechtěl. Já tedy rozhodně ne!

0 0
možnosti

Logic

26. 3. 2011 12:01
Jasneeee...

....budeme jezdit v noci kdyz vsichni spi po magistrale 20km/h a potichu jim poustet vyfukove plyny na krasne spani :-D

0 0
možnosti

Hynek Vilém Jarmila reloaded

26. 3. 2011 11:39
řešení z Francie - kruhový obchvat a tunely podél břehu řeky

Řešením by mohlo být změna trasy magistrály (nemusí přeci vést přes centrum, ne?) a její převedení v centru města do tunelů, tedy vybudování tranzitního tunelu i na pravém břehu řeky. Ideální volba je přeci trasa Bohdalec - Eden - tunel Eden-Palmovka a navázání na existující okruh ... Ze stávající magistrály udělat normální netranzitní komunikaci - třeba tak, že se následně bez náhrady zruší estakáda od budovy muzea na Florenc.  Ale než se to zbuduje, tak stejně dojde ropa. :-/

0 0
možnosti

Keni

26. 3. 2011 11:58
Re: řešení z Francie - kruhový obchvat a tunely podél břehu řeky

Toto je blbost. Ano, Praze chyby uplne vnitrni okruh, ale ten nesmi byt primo propojen, aby se tranzitne projet. Takze to co z casti navrhujete je opravdu pravda. Ale toto se za min 20let nepostavi a verim tomu, ze 99% rvoucich obyvatel se k magistrale pristehovalo pro jeji dostrupnost (nizke najmy, ceny atd). Nemluve o tom, ze Magistrala byl auvazovana v tech 70letech jako tranzitni dalnice, neco jako Jizni spojka pred par lety, takze zadne kecy o nizkem provozu atd.

A i v Paris je i plno 2x4proudych komunikaci uvnitr okruhu. A zrovna jejo ch dopravni system bych zde opradu nechtel, protoe ho bohuzel velice dobre znam. Nic horsiho se uz vymyslet neda. Radeji bych videl ystem z Rima, Mnichova, Amserodamu atd. Ale i tam se primoi pod okny jezdi 80-100km\h rychlosti.

Takze jedine reseni je tech par desitek lidi oskodnit a na ostatni se vybodnout.

0 0
možnosti

cenzore_zdar

26. 3. 2011 11:12
Praha 2 financne zkolabuje

Z prahy 2 se zacina dit to same co s Prahou 1. Obyvatele se stehuji pryc (ne kvuli hluku), prodejci kteri v miste nebydli stehuji sve obchody pryc (nemaji kde parkovat) a tak nam tu zbyvaji prazdne byty a kancelare, ktere se neplni. Jeste zavedte myto, zuzte magistralu, udelejte z toho pesi zonu a uz sem sluzby natoz obyvatele, kteri nejsou ekoteroristi nedostanete. Radni z Prahy 2 jsou takovy novodobi komousi, ale obcany omezujou kapitalem a ne zakonem ;-D;-D

0 0
možnosti

RedSquirrel

26. 3. 2011 12:16
Re: Praha 2 financne zkolabuje

V nedávné historii to pěší zóna byla, nevidím důvod, proč by se nemohla obnovit.

0 0
možnosti

Volejbalové kladivo

26. 3. 2011 10:05
šílené

takže budeme jezdit dvacítkou? Zelení jsou nejlepší, jsou proti zahloubení magistráli, což je jediné co to může vyřešit

0 0
možnosti

havran80

26. 3. 2011 10:41
Re: šílené

Magistrály. Zahloubení je nesmys, cílem je zklidnění Magistrály ne ve zvýšení kapacity. To nepovede nikam.A ani na to Praha nebude mít peníze. Všechno utopí v Trojské čističce a Městském okruhu, tam se budou hloubit tunely přes Žižkov a Malešice.

0 0
možnosti

Ubaram

26. 3. 2011 9:53
přístup radních

Mně na tom fascinuje ten "přístup" radních. Oni nepotřebují studii nebo měření k tomu aby podložili svoje záměry argumentem. Oni prostě "uzákoní že při 50ce bude menší hluk"... to že lidi z oboru tvrdí, že ten hluk se může snížit o 2, max 3 db což je pro lidské ucho nerozeznatelné za cenu zhoršení ovzduší nikoho nezajímá...

0 0
možnosti

tyraelid

26. 3. 2011 9:55
Re: přístup radních

Tak ja jim situaci nezavidim, jsou pod velkym tlakem dvou hodne nastvanych skupin ktere stoji proti sobe a reseni to vpodstate nema, vzdycky je jedna strana bude vlacet po mediich, pokud ne rovnou obe.

0 0
možnosti

Zwick

26. 3. 2011 9:39
nesmysl

každý pražák ví, že řešením pro magistrálu je dodělat pražský okruh... nesmyslná blanka za 30 miliard neřeší vůbec nic...

jak říkával můj pradědeček o pytlácích: "střílet je jak vzteklý psy"

0 0
možnosti

tyraelid

26. 3. 2011 9:58
Re: nesmysl

Blanka je soucasti okruhu, ale vnitrniho. Dodelat zevni okruh neni v soucasne dobe realne, nikoliv kvuli penezum, ale kvuli spatnym zakonum ktere umoznuji lidem do nekonecna blokovat stavbu odvolanimi a zalobami.

0 0
možnosti