- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
bych nezatracoval, jeste se nekdy v budoucnu bude hodne hodit. V Londyne kde existuji velky okruh a pak jizni a severni okruh. A komu porad existuje 4proudovka(2 pruhy kazdym smerem) ktera vede od jihu k severu centrem mesta a tento usek neni zpoplatnen. Maximalka 48km. A to jsou kolem teto ulice drahe hotely, residence a dokonce i kralovsky park.
Ale to ma do magistraly daleko. To je spise neco jako Vrsovicka atd. Magistrala se spise podoba tomu pokacovani mam dojem A2 z Doveru do mesta a tam rozhodne neni 30Mil. Ale o tom, ze nejake kapacitni komunikace museji byt i uvnitr mesta mate pravdu.
Ale tento clanek berte jako rev od ekoteroristu.
Je to jako ze vším, věci se řeší zbytečně dlouho a z velkou prodlevou.Legerova již nestála za nic v době kdy zde nebyl nárůst osobních aut který expandoval až po roce 1989 a přesto se s řešením otálelo.
Ten nápad tranzitní cesty přes centrum je od počátku špatný. Pokud vím, Nuselský Most(a další kusy magistrály) byly otevřené i před 1989 a od té doby bylo naopak dostavěno pár "paraelních komunikací"(Jihozápadní Spojka,...)
je i v noci přijatelná rychlost. Problém je ten, že tu v noci auta ve směru do centra projíždějí klidně 90kou, protože je volná silnice. Situaci by vyřešily spíše radary za koncem Nuselského mostu, spolu s příslušnými sankcemi.
škoda, že tu nejsou podobné radary jako třeba ve Francii. Překročíš rychlost a BUM v dálce na semaforu řízeném radarem ti skočí červená. A když projedeš červenou je za křižovatkou kamera. Takže to dostaneš dvakrát za rychlost a za červenou. Když jedeš jak máš projedeš plynule celou ulici.
To se zas projevuje nějakej vymytej mozek, ne? Někdy se nestačím divit, co kdo u nás je schopen plácnout.
Jistě by si v Legerové bydlet nechtěl. Já tedy rozhodně ne!
....budeme jezdit v noci kdyz vsichni spi po magistrale 20km/h a potichu jim poustet vyfukove plyny na krasne spani :-D
Řešením by mohlo být změna trasy magistrály (nemusí přeci vést přes centrum, ne?) a její převedení v centru města do tunelů, tedy vybudování tranzitního tunelu i na pravém břehu řeky. Ideální volba je přeci trasa Bohdalec - Eden - tunel Eden-Palmovka a navázání na existující okruh ... Ze stávající magistrály udělat normální netranzitní komunikaci - třeba tak, že se následně bez náhrady zruší estakáda od budovy muzea na Florenc. Ale než se to zbuduje, tak stejně dojde ropa.
Toto je blbost. Ano, Praze chyby uplne vnitrni okruh, ale ten nesmi byt primo propojen, aby se tranzitne projet. Takze to co z casti navrhujete je opravdu pravda. Ale toto se za min 20let nepostavi a verim tomu, ze 99% rvoucich obyvatel se k magistrale pristehovalo pro jeji dostrupnost (nizke najmy, ceny atd). Nemluve o tom, ze Magistrala byl auvazovana v tech 70letech jako tranzitni dalnice, neco jako Jizni spojka pred par lety, takze zadne kecy o nizkem provozu atd.
A i v Paris je i plno 2x4proudych komunikaci uvnitr okruhu. A zrovna jejo ch dopravni system bych zde opradu nechtel, protoe ho bohuzel velice dobre znam. Nic horsiho se uz vymyslet neda. Radeji bych videl ystem z Rima, Mnichova, Amserodamu atd. Ale i tam se primoi pod okny jezdi 80-100km\h rychlosti.
Takze jedine reseni je tech par desitek lidi oskodnit a na ostatni se vybodnout.
Z prahy 2 se zacina dit to same co s Prahou 1. Obyvatele se stehuji pryc (ne kvuli hluku), prodejci kteri v miste nebydli stehuji sve obchody pryc (nemaji kde parkovat) a tak nam tu zbyvaji prazdne byty a kancelare, ktere se neplni. Jeste zavedte myto, zuzte magistralu, udelejte z toho pesi zonu a uz sem sluzby natoz obyvatele, kteri nejsou ekoteroristi nedostanete. Radni z Prahy 2 jsou takovy novodobi komousi, ale obcany omezujou kapitalem a ne zakonem
V nedávné historii to pěší zóna byla, nevidím důvod, proč by se nemohla obnovit.
takže budeme jezdit dvacítkou? Zelení jsou nejlepší, jsou proti zahloubení magistráli, což je jediné co to může vyřešit
Magistrály. Zahloubení je nesmys, cílem je zklidnění Magistrály ne ve zvýšení kapacity. To nepovede nikam.A ani na to Praha nebude mít peníze. Všechno utopí v Trojské čističce a Městském okruhu, tam se budou hloubit tunely přes Žižkov a Malešice.
Mně na tom fascinuje ten "přístup" radních. Oni nepotřebují studii nebo měření k tomu aby podložili svoje záměry argumentem. Oni prostě "uzákoní že při 50ce bude menší hluk"... to že lidi z oboru tvrdí, že ten hluk se může snížit o 2, max 3 db což je pro lidské ucho nerozeznatelné za cenu zhoršení ovzduší nikoho nezajímá...
Tak ja jim situaci nezavidim, jsou pod velkym tlakem dvou hodne nastvanych skupin ktere stoji proti sobe a reseni to vpodstate nema, vzdycky je jedna strana bude vlacet po mediich, pokud ne rovnou obe.
každý pražák ví, že řešením pro magistrálu je dodělat pražský okruh... nesmyslná blanka za 30 miliard neřeší vůbec nic...
jak říkával můj pradědeček o pytlácích: "střílet je jak vzteklý psy"
Blanka je soucasti okruhu, ale vnitrniho. Dodelat zevni okruh neni v soucasne dobe realne, nikoliv kvuli penezum, ale kvuli spatnym zakonum ktere umoznuji lidem do nekonecna blokovat stavbu odvolanimi a zalobami.