- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ono by stačilo udělat na vozovce Podbabské ulice pěkný dvoumetrový schod a k tomu dát dopravní značku "řidiči, vysedni z auta". Vždyť přece norma Projektování místních komunikací je nezávazná, tak jaképak štráchy!
Že si ten pan novinář, co dnes napsal taky tu agitku o sčítání lidu, plete vyhlášku s technickou normou, to je pro něj asi přiznačné. MAFRA asi nabírala nové a stále schopnější lidi.
bude tam taky nadchod pro medvedy a losy a podchod pro zabicky?
Proc na cyklostezky musi prispivat vsichni z dani? I kdyz nekdo na kolo nesedne nekolik let. Kdyz se plati silnice mely by se platit i cyklostezky.
když se někdo zraní? To zranění zřejmě musí mít nějakou konkrétní příčinu a to by musela být chybná konstrukce. Pak si umím představit, že by mohl odpovědnost částečně nést i projektant, ale zrovna u sklonu, který nepatrně nevyhovuje doporučující vyhlášce?
Jestli ono to spíš nebude: "přeci potečou, potečou, o to se postaráme" :(
Cyklotrasy ve městech mají mít jiné vlastnosti, než horské cesty v lesích. Nejde jenom o zranění, ale obecně o význam cyklotras, ne každá cyklotrasa je výletní a turistická.
Otázkou spíše je, kolik existuje levnějších řešení, jak propojit dvě místa.
200 metrů za 18 mil. Kč - to je 90 mil za 1 km !!!!!!!! To snad chtějí stavět na Měsíci.
Tímto tempem budou cyklostezky za chvíli dražší než dálnice. Ten kousek cyklostezky by šel postavit o kousek vedle, jen upravit terén - no jo, to by ale stálo nejvýš jen pár set tisíc a vlivní úředníci musí přece živit rodiny. Tak se nedivte.
Z 18 mega tak pulka musi prijit do kapes stavaru a uredniku a to panove bude splneno i kdyby trakare padaly.
Již aby je někdo odstavil od státního pěnězovodu.
Tam se jedná o rekreační cyklostezku, kde se předpokládá pohyb dětí, bruslařů apod., kteří jezdí většinou dokolečka nebo sem tam, třeba v parku. Něco jiného jsou dlouhé značené cyklostezky nebo stezky, po kterých se jezdí do práce.
problem je ze dlouho znacene cyklostezky, vedou prevazne po silnici... takze je mi lito, ja jezdim po turistickych
Přeci nejde o to, zda se cyklisté zapotí při jízdě do kopce. Tato norma vznikla pro větší bezpečnost při jízdě s kopce! Nastavit limit je rozumné. Můžeme diskutovat jen o tom, zda to má být zrovna 6% a ne více nebo méně...
Jasne. A taky by mohli vystlat okoli cyklostezek polstari. Pak by to teprve bylo dostatecne bezpecne...