- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mně by zajímalo, co se na nehodách, kde nedošlo k vážným zraněním nebo úmrtí tak dlouho vyšetřuje. Viník je obvykle znám ihned. Stačí jen místo zadokumentovat, pořídit fotografie, což je dnes prakticky zadarmo, odsunout vraky do odstavného pruhu (na to tam je) a obnovit provoz. Ve staré dobré "80" bylo uvedeno, že po nehodě se má co nejrychleji obnovit provoz, zejména MHD. Dnes jsou policajti, lapidušii havrani u nehody co by dup. Jen nad vraky se medituje jak v Tibetu a provoz, který by šel obnovit do 15 minut se onbovuje půl dne. Onehdá jsem se kolonou po Jižní spojce ploužil asi 20 minut. Příčinou byla nehoda, kde to "Maďar" narval ze zádu do "UFOUNA", obě auta pojízdný, řidiči tam stáli s policajtama debatovali asi nad nesmrtelností chrousta. Pokud chtěli "Maďarovi" vysvětlli, že v ČR se použivá k zastvení takovej prostřední pedál pod volantem, mohli tak dělat v odstavným pruhu a ne blokovat 2 pruhy ze 3. Kolona byla pomalu až do Brusele