- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Značená objížďka myslím nepovede zákazem vjezdu kol ani silnicí pro motorová vozidla.
Cestující linek 3, 17, 21 jsou stále častěji postihováni různými dopravními omezeními, a stále na delší dobu. Roční odstávka v okolí Národního divadla, to už je vrchol. V těsném okolí je řada institucí, kam dojíždí mnoho lidí, zejména děti do škol.
Kromě toho, problémy na tramvajové trase podél řeky se pravidelně "řeší" odstávkou tramvajové smyčky na nádraží Braník. Přinejmenším stovky lidí denně (nepočítal jsem to) musí chodit nesmyslně postaveným podchodovým labyrintem, aby se dostali do tramvaje (která už je z Modřan naplněná). Zatímco dříve mohli nasedat blíž, a do prázdné tramvaje 21.
Není v tom náhodou záměr?? Lidé si za rok zvyknou, že konečná zastávka Nádraží Braník už prakticky neexistuje, a co potom bude bránit šikovnému developerovi, zabrat tuto plochu pro nějaké další obludné obchodní centrum, které nenávratně poškodí krajinu z blízkého i vzdáleného pohledu?
On tímhle pomalým nespolehlivým nesmyslem ještě někdo jezdí Braník-centrum? Já teda na své občasné cesty z/do Braníka používal bus na Smícháč a metro. Jak moc nyní bývá tento bus (ne)spolehlivý ve špičce a při ucpaném Barrandovském mostě?
Také bych byl rád, kdyby v Praze jezdili tramvaje se všemi vlastnostmi městkých vlaků - spolehlivost i při krátkém intervalu, kapacitní soupravy(KT8/15T, ne minibusy na kolejích), existence rychlospojů(kde to jde, tam "pomalá kolej se zastávkami" vedle "rychlé koleje"), křížení tram se silnicí je železniční přejezd(kde to nejde, tam funkční a smysluplná priorita na semaforech), funkčnost tram i při objížďkách(viz nenahraditelná Vodičkova).
Doba od dubna do prosince je nově déle než rok. :)