Diskuze

Po nábřeží u Národního divadla nepojedou déle než rok tramvaje

Cestující v pražské městské hromadné dopravě i řidiči se musí při cestě přes Masarykovo nábřeží obrnit trpělivostí. Kvůli opravě technologických tunelů Národního divadla tu totiž začala tramvajová výluka, omezen je i provoz automobilů. Dopravní omezení bude platit do dubna 2012.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

barabura

19. 4. 2011 14:12
a co kola

a kudy budou jezdit kola?

0 0
možnosti

Leinad

20. 4. 2011 15:37
Re: a co kola

Značená objížďka myslím nepovede zákazem vjezdu kol ani silnicí pro motorová vozidla. ;-D

0 0
možnosti

janamos

19. 4. 2011 11:19
Kdo si dělá zálusk na plochu u nádraží Braník?

Cestující linek 3, 17, 21 jsou stále častěji postihováni různými dopravními omezeními, a stále na delší dobu. Roční odstávka v okolí Národního divadla, to už je vrchol. V těsném okolí je řada institucí, kam dojíždí mnoho lidí, zejména děti do škol.

Kromě toho, problémy na tramvajové trase podél řeky se pravidelně "řeší" odstávkou tramvajové smyčky na nádraží Braník. Přinejmenším stovky lidí denně (nepočítal jsem to) musí chodit nesmyslně postaveným podchodovým labyrintem, aby se dostali do tramvaje (která už je z Modřan naplněná). Zatímco dříve mohli nasedat blíž, a do prázdné tramvaje 21.

Není v tom náhodou záměr?? Lidé si za rok zvyknou, že konečná zastávka Nádraží Braník už prakticky neexistuje, a co potom bude bránit šikovnému developerovi, zabrat tuto plochu pro nějaké další obludné obchodní centrum, které nenávratně poškodí krajinu z blízkého i vzdáleného pohledu?

0 0
možnosti

Leinad

20. 4. 2011 16:02
Re: Kdo si dělá zálusk na plochu u nádraží Braník?

On tímhle pomalým nespolehlivým nesmyslem ještě někdo jezdí Braník-centrum? Já teda na své občasné cesty z/do Braníka používal bus na Smícháč a metro. Jak moc nyní bývá tento bus (ne)spolehlivý ve špičce a při ucpaném Barrandovském mostě?

Také bych byl rád, kdyby v Praze jezdili tramvaje se všemi vlastnostmi městkých vlaků - spolehlivost i při krátkém intervalu, kapacitní soupravy(KT8/15T, ne minibusy na kolejích), existence rychlospojů(kde to jde, tam "pomalá kolej se zastávkami" vedle "rychlé koleje"), křížení tram se silnicí je železniční přejezd(kde to nejde, tam funkční a smysluplná priorita na semaforech), funkčnost tram i při objížďkách(viz nenahraditelná Vodičkova).

0 0
možnosti

Grossak

18. 4. 2011 22:20
Déle než rok?

Doba od dubna do prosince je nově déle než rok. :)

0 0
možnosti