- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Doporučuji někdy mrknout do vyhlášky, kolik prostoru kolem sebe musí mít při přepravě prasata. Budete ten luxus pašíkům závidět do zblednutí. Když to přepravce poruší, platí mastný pokuty a většinou s podnikáním definitivně končí. Meli spiš zveřejnit rady pro začátečníky, jak se ráno do MHD dostat:
1. V metru musí jet tři zastávky v
protisměru, pak se do metra jakš takš vmáčnete. V případě tramvají to
bývá až pět zastávek v protisměru. V autobusech se doporučuje kroužit přes noc, získáte pak dokonce sedačku.
2. Pokud máte tašku, musíte si vybrat, co potřebujete převézt víc a podle toho nastupovat taškou napřed nebo naopak couvat s taškou za sebou. Eventuálně poslat tašku samotnou přechozím spojem a poprosit někoho, ať jí na blízské zastávce vykopne.
nemeli lenit a rychle schvalit ty 125 ccm skutry misto padesatek
bude muset benzín stát alespoň 60 Kč/l, aby se něco změnilo..
a CO se má změnit?
Poměr lidí upřednostňujících auto a MHD je (samozřejmě kromě komfortu cestování v MHD - nevím jak v Praze, ale v Brně nic extra) přímo úměrný poměru ceny obou způsobů dopravy.
Až bude benzín stát 60 Kč/litr, DP zdraží hodinovou jízdenku na 45~50 Kč. A dokud bude cestování autem při obsazení 1 (jedním!) člověkem často - a do vzdálenosti asi 7km bezkonkurenčně - levnější než šalinou nebo busem, není důvod cokoli měnit.
kdyby redakce dělala ten ověřovací test tři minuty v pátek odpoledne nebo v neděli večer, tak by jim vyšlo asi tak 3.5 člověka na auto (odhadem).
..nevěřim!
Tak udělejte test a napište to sem! já se taky někde stavim!
Hezké odpoledne
Michal
EU zakázala žárovky.kolik z vás si snima svítí a tu spotřebu si zaplatí.a soudruzi-kdo má na to jezdit po praze autem? takže asi tak, vážení. kdo na to má, pojede, socky maj holotu
Ve spicce narvane tramvaje, ty de-men-tni porshe jsou nepouzitelne uplne, vecer zase podelani(do slova) bezdaci a cigosi. Kdyby zrusili porshe, vykopali cerne pasazery(hlavne ty, kteri kradou, nebo by se z nich clovek pozvracel), posilili par spoju a zavedli poplatek za vjezd do centra pro mimoprazske(vetsina tech aut v praze ve spicce jsou beztak stredocesi jezdici za praci, kterym se prici vyuzit zachytna parkoviste), tak by to urcite trochu pomohlo.
že řidičů zase tak nepřibývá, ale v automobilistických rodinách se jezdí čím dál víc a více auty. Osobně doufám, že to zastaví stoupající cena paliv.
To radši nepošlu parchanty na lyžák, než abych jezdil šalinou .....
a převažují na něm auta z Vidlákovů....
... Pražané také jezdí čím dál častěji svými vozy jen v jednom člověku? ......
... kdopak je ten nešťastník? ...
čím víc infrastruktury pro autíčka, čím víc a kapacitnějších silnic, čím víc parkovišť, tím víc autíček, to je jednoduchá úměra. I kdybychom Prahu prošpikovali hustou sítí osmipruhových dálnic, tak se všechny zaplní. Jediná cesta cesta dlouhodobě udržitelného životaschopného města je přestat vycházet automobilistům vstříc.
Máte sice pravdu, obávám se ale, že s tímto názorem zůstanete poněkud osamocen. Lobby fanatických automobilistů je příliš silná. Nedávno zde na otázku "Myslíte si, že dostavba silnice XY ulehčí dopravě?" odpovědělo kladně cca 95% respondentů. Bohužel takto jednoduché je uvažování drtivé většiny národa.