- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
most musel být krátce po dokončení rozřezán a demontován.....................rozumíte tomu někdo?snad bych tomu rozuměl,kdyby bylo napsáno.....most musel být krátce po dokončení firmou tou a tou,díky její nekvalitní práci rozřezán a demontován...............ale takhle..............
Já bych zkusil i tohle:
"most musel být krátce po dokončení zakázky zadané tím a tím, díky plnění zakázky, rozřezán a demontován."
Pochybuji o tom, že se soukromá firma bude snažit o ztrátovost tím, že bude řešit hodně reklamací.
Dosti zmatený článek. Náhradní autobusy za rychlíky samozřejmě stíhají. Nestíhají pouze autobusy za zastávkové vlaky, proto jedou většinou za každý vlak dva různé busy, jeden odjíždí dřív, ale dojede včas, takže přípoj stihne, druhý vyjíždí včas, takže na přípoj čeká, ale dojede do cíle pozdě. Takže nikomu nic neujede, pokud se bude řídit podle toho výlukového jízdního řádu.
A navíc prý:
...Druhý ovšem jízdní řád naprosto kopíruje, a tak do Tábora nestíhá....
Takže by to nestíhal ani pravidelný vlak???
nic novýho pod sluncem. Posledních 5 let je cestování vlakem ČB - Praha jenom pro lidi, co maj hodně času. Kdo může, jede se Student Agency nebo autem.
ČD-čekáš d-----e? Čekej dál! Času dost.