- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nedanie prednosti v jazde bolo príčinou ďalšieho úmrtia. Vo štvrtok 26.mája ráno pri obci Melčice – Lieskové jazdil vodič nákladného Volva 440 v smere od Nového Mesta nad Váhom na Trenčín. Pri odbočovaní vľavo nedal prednosť oproti jazdiacemu 33-ročnému motocyklistovi z Trenčína. „Došlo k zrážke prednej časti motocykla a pravej bočnej časti Volva. Vodič motocykla utrpel ťažké zranenia, na následky ktorých po prevoze do nemocnice zomrel. Aj v tomto prípade polícia začala trestné stíhanie vo veci prečinu usmrtenia,“ povedala Antalová. Páchateľovi hrozí trest odňatia slobody do troch rokov. Obe tragické nehody sú v štádiu šetrenia.
trenčín.sme.sk
motorkari se vyvali ze vsech stran , predjizdi zprava z leva. Jizda na silnici vypada strasne chaoticky a prece tam k havariim nedochazi.
zensky by meli bejt v kuchyni a varit. Auto jim nepatri do ruky.
protože si myslí,že je mistr volantu,tak je to první krok k maléru.Až si řidiči uvědomí,že ani rychlost není adekvátně vyvážena ušetřeným časem a náklady na palivo,tak se bude jezdit klidněji.Stačí si udělat jednoduchý test na známé 100km trase.Rozdíl v čase cca 6-8 min.,mezi klidnou a razantní jízdou,rozdíl ve spotřebě,min,1l =34Kč, v cíli chvilku trvá než se soustředím na to,proč jsem tam přijel a hlavně ohrožuji sebe a ty ostatní okolo.Řada řidičů si myslí,že umí jezdit když umí točit volantem,ale k umění patří i předvídavost možných kolizí,sebeovládání a ohleduplnost k ostatním,nikdy totiž nevím,proč druhý jede "tak špatně".Jezdím taky dost často víc než je povolená rychlost,ale musím na 100% vědět,že nemohu nikoho ohrozit,protože vidím,že tam nikdo není.Do nepřehledné zatáčky vjíždím tak,jako by tam byla eventuální překážka a ne spoléhat na to,že tam nikdo nemá být....
Proč u většiny nehod motorka vs. auto označí za viníka nehody auto?
Protože přehlédnout motorku je snazší, jinak mám pocit, že to je tak 50 na 50
Chtěl bych jenom upřesnit, jak k této dopravní nehodě vlastně došlo a pak si každý udělejte svůj úsudek o vině či nevině každého řidiče. Osobní automobil jel v první řadě po hlavní silnici a z této odbočoval doleva na vedlejší silnici, tudíž měl dát přednost protijedoucím vozidlům, to je pravda. Motorkář narazil do pravé části vozidla, když řidič právě odbočoval. Je dost složité si představit, jak dlouho a při jaké rychlosti vše trvá. Nehoda se stala na dosti přehledném úseku, ale věřte, že i v takovémto úseku mohou být místa, kde protijedoucí vozidlo či motocykl nemusí být vždy viděn. Pro představu, že okolo dvousetkilometrové rychlosti na motorce ujedete cca 60m za 1s a odbočování vám trvá cca 4 vteřiny, ujede motorka cca 240 m vzdálenost a to je sakra dálka. No a jak jsou na tom jednotliví řidiči když mají zareagovat a šlápnout na brzdy??? Posuďte sami podle sebe, ale každý to má jinak. Nicméně reakce při stokilometrové rychlosti je úplně jiná, než při rychlosti o 100km/h více.
Máte asi přesnější informace. V článku je napsáno:
Podle policie nedal šestatřicetiletý řidič osobního vozu motorce přednost, když vjížděl na hlavní silnici z vedlejší.
Proč se k sobě na silnicích chováme jako dobytek. Proč když přijedeme do zahraničí, chováme se slušně. A proč mnozí řidiči zcela úmyslně ohrožují motorkáře? Zná někdo odpověď?
Protože nedání přednosti, myškování nebo nepoužití blinkru je takový malinkatý přestupek. Závažné zločiny jsou jízda bez zapečetěné lékárničky, bez rezervy či rychlost 51km/h na výjezdu z obce.
To je základní pravidlo pro ochranu vlastního života a zdraví. Pokud si chcete přednost vynucovat silo, pořiďte si tank a ne motorku.
soudruhu, jesli sis nevšiml, právo sinějšího už docela dlouho neplatí. Teda alespoň ne v civiliované zemi. Což samozřejmě tenhle banánistán není a je to mimo jiné i díky takovým, jako jsi ty.
Je pravda, že procento blbců na silnici je značné (je jedno jestli je to auto, motorka apod.). Nejvíc nehod je způsobeno nepozorností a blbostí řidičů. Někdy se taky projedu na moto. Naposledy jsem najel cca 200 km a každých 40 km se mě pokusil někdo v autě sejmout - nedání přednosti v jízdě (2x), bránění v předjíždění (2x), vytláčení z kruhového objezdu (opravdu moto nemůže na kruháči jet 100 km/h). Všechno bylo způsobeno tím že v autě nedávají pozor a nepoužívají zpětná zrcátka (jen pro upřesnění mimo obec jedu cca 100km/h a v obci cca 60km/h). V autě jezdím taky a moto jsem zatím vždy viděl.
naprostý souhlas. Je jedno, jestli magor řídí motorku nebo auto, v obou případech zůstává magorem, který je na silnici nebezpečný. S nástupem motorkářské sezóny pozoruju, kolik je mezi řidiči aut škodolibých naschválníčků. Když za sebou vidí motorku, natlačí se co možná nejvíc ke středové čáře, aby je nemohla předjet. Proč? Když za sebou vidím motorku, která se nikam necpe a nepředjíždí za každou cenu, nemám nejmenší problém uhnout a pustit ji. Většina motorkářů slušně poděkuje.
Všechno je to o tom, že spoustě řidičů bohužel chybí úcta k životu, jak svému, tak těch ostatních