Diskuze

Praha zvažuje, že pustí kamiony zpátky na Jižní spojku. Pouze v noci

Vedení hlavního města zkoumá, jak vyřešit situaci na Spořilovské ulici. Tady se totiž po spuštění Pražského okruhu mezi dálnicemi D1 a D5 zvýšil provoz, a to o devět tisíc vozidel za den. Jednou z variant řešení je, že by pustilo kamiony na Jižní spojku, ale jen v noci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

spořilovák

16. 6. 2011 11:42
Doprava na Spořilově

Spořilov měl již před opatřením  2/3 kamiónů na Spořilovské. Zbývající 1/3 jezdila po Jižní spojce. Tato 1/3 byla navedena na Spořilovskou, takže už rok jezdí kamióny pouze zde a je jich 11 tisíc. Proč by zde měly jezdit všechny když Barrandov 0, Bráník 0, Říčany to pustily vše na Spořilov a Běchovice zablokovaly dostavbu okruhu na dalších 10 let???? Spravedlnost pro všechny!!!

0 0
možnosti

Invandrare

15. 6. 2011 19:00
neumíme počítat?

"Vedení hlavního města zkoumá, jak vyřešit situaci na

Spořilovské ulici. Tady se totiž po spuštění Pražského okruhu mezi

dálnicemi D1 a D5 zvýšil provoz, a to o devět tisíc vozidel za den."

a hned za pár vět

"Po Spořilovské totiž projede o zhruba 11 tisíc aut víc, než před otevřením Pražského okruhu."

0 0
možnosti

Mahring

15. 6. 2011 13:39
Nesouhlas s povolením průjezdu kamionů zpět po Jižní spojce

S "nářkem" obyvatel Spořilova nemohu souhlasit. Na komunikaci K Barrandovu jsme si kamionů užívali po podstatně delší dobu, při větší intenzitě vozidel ve dne i v noci a vedle semafory řízené křižovatky Lamačova a K Barrandovu jsme popisované nářky lidí ze Spořilova zažívali včetně kolon a v kopci se v noci rozjíždějících a brzdících kamiónů "od nepaměti", kdy dopravní inženýři navrhli a stavbaři zrealizovali Barrandovský most a navazující Jižní spojku. Při uvedeném zpětném povolení vjezdu kamionů na Jižní spojku se budou dožadovat "klidu a možnosti používat balkony svých domovů" oprávněně i obyvatelé, kterým se jako náhrada mnohaleté křivdy v podobě překračovaných hlukových limitů otevřením okruhu kolem Prahy po desetiletích tímto ulevilo. Hluková měření byla opakovaně překračována i v minulosti u nás. Rozhodně to nepovažuji za systémové řešení a o měření hluku po případném opětovném povolení vjezdu kamionů na Jižní spojku budeme žádat pražskou hygienickou stanici.

0 0
možnosti

Karlsbader Becher

15. 6. 2011 8:24
Sobci ze Spořilova

Aktivisté ze Spořilova jsou sobci. Braník se statisticky nejhorším ovzduším v minulých letech nikdo 20 let neřešil. Nikdo neprotestoval a všichni to brali jako daň moderní době. Najednou kamióny jezdí jinudy a to je najednou protestů! Doufám že doktor Svoboda jako patriot právě Spořilova nepodlehne ve své primátorské roli těmto nátlakům! Plánovanou diskusi na Spořilově tento čtvrtek kvůli stávce zrušil. Takže v červenci bude nový termín debaty. Prostě klasika, sliby se u nás nenosi plnit. Viz. "Programové prohlášení Rady hlavního města Prahy pro volební období 2010–2014 Doprava III bod č.16"...

0 0
možnosti

Leinad

14. 6. 2011 19:57
Proč?

Chtěli platit mýto a chtěli volné všechny pruhy na Jižní Spojce. ;-D

Tak co na tom měnit?? Který dopravní expert tvrdil, že nastane něco jiného a nezmiňoval Spořilovskou již tenkrát?

1 0
možnosti

Mira ze Zlína

14. 6. 2011 19:27
To bylo jasné

Tak tomuhle se jen směji  ;-D;-D

Magistát Prahy totiž přichází na věc která byla jasná všem řidičům kamionů hned při otevření okruhu - že totiž uzavření Jižní spojky je nebetyčná hloupost, objíždí se 20km navíc a zcela zbytečně se všichni točí na Spořilově . Jenže jediné na co všichni slyšeli bylo vybírat mýtné, vybírat mýtné...:-P;-D

3 0
možnosti