- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Klimatizace? Proboha, na co? Ta prý přeci v našich zeměpisných šířkách nemá smysl - alespoň dle argumentace Dopravního podniku Praha... To v tom autobusu měli nějak vypnout, nebo zablokovat, aby si na to ještě cestující nezvykli, nebo aby se ještě neukázalo, že cestování takovým autobusem je příjemnější...
V sobotu jsem s ním jel a pominu-li čtvrthodinové zpoždění příjezdu způsobené nutností dobít baterie v depu, je tento autobus na tuto trať naprosto nevhodný. Má velmi nízký výkon a jízda v kopocovaté krajině mu činila značné potíže, je to s podivem, vždyť elektromotor táhne od nulových otáček. Jak se ale začne dělat něco s přídomkem hybrid, tak z toho nemůže vzejít nic dobrého...
Zlatý čistokrevný diesel!
Ale jo, mohlo by z toho vyjít něco dobrého. Viz běžné duobusy(trolejbus s agregátem), které mají pořád vlastnosti trolejbusu, akorát mimo troleje musí startovat.
Akorát když konkurz dělá běžný úředník, tak vůbec nejde o funkční autobus, ale o hyper*eko*super/zelený/mega*úsporný* nesmysl.
Nez jine nizkopodlazni autobusy s klimatizaci, ktere nejsou pohanene frikulinskym systemem...
V situaci, kdy Drathova gubernie rusi autobusove spoje je to dost zasadni informace.