- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
z desetikilometrové rychlosti auto přece zastaví dřív než z třicetikilometrové
Blbo*Mat by chtel neustale nejake ustupky od ostatnich. At zacnou prvne sami dodrzovat pravidla provozu, ktera plati i pro ne, coz si velice neradi pripousteji.
stejně jede víc jak třicet jenom vůl. Co chvíli nějaká přednost zprava, semafor, chodník, parkující dodávka překáží provozu, nutno počkat u zastávky tramvaje a tak dále a tak dále. Tam se bezpečně a smysluplně jet rychleji než 30 km/h nedá, pokud tedy někoho nebaví sportovní poskoky 0-50-0-50-0-50...
1) RZ pro všechna kola
2) licenci pro jízdu na kole vydávanou na základě přezkoušení z pravidel silničního provozu
3) povinnou reflexní vestu pro všechny cyklisti
4) zákaz jízdy kol po silnicích I. třídy
stejne se po tech kocicich hlavach neda jezdit rychleji :-) prijde mi ze ta 30tka tam je uz leta, pokud si nechci znicit podvozek...
a co se tyce plynulosti, to moc nechapu, pokud tam budou cykliste a lidi, coz tam jsou tak nikdy zadna plynulost nebude.
Přesná citace - platí i na 10km/h: Opatření by vedlo k větší plynulosti automobilové dopravy. Navíc by výrazně podpořilo cyklistiku, která má potenciál ulevit ostatním formám dopravy. Kromě toho by nižší rychlost přispěla i k větší bezpečnosti na silnicích. "Z desetikilometrové rychlosti dokáže auto zastavit daleko rychleji než ze současné padesátikilometrové,"
resi rychlost v centru, kde je 30 spis zbozne prani. Ale hlavni evropska tepna plna kamionu prochazejici sidlistem jim nevadi. Docela podivna natlakova organizace
K čemu jsou stojany na kola před budovami ve městě, kde si člověk nemůže dovolit nechat kolo pět minut bez dozoru?
Taky nechápu. I když, čekám, jestli se na trhu objeví přichycení světel, tachometru, kol... tak aby se nedalo kolo očesat do minuty, jenže pak bych nechtěl ne jednokusovém kole řešit závadu kdesi mimo město.
Jinak jsem pro parkovací klece na zámek.
30 není nutná. Ale zamezení tranzitu (ne zavření) Smetanova nábřeží či ještě spíše Karmelitské je smysluplné. Je mýtus, že jsou to tepny. Jen vyvolávají takový dojem, protože je v nich hodně aut. Jenže tato auta postávají v koloně a reálný výkon je zcela mizivý, ve srovnání např. s Magistrálou. Je mizivý i ve srovnání s výkonem, který v Karmelitské má MHD, ač neustále trpí kolonami zbytečných vozidel. Lidé z Bílé Hory by mohly vyprávět, jak často se jim odpoledne stane, že jim tam 20 mint nepřijede tramvaj. Důvod? Stojí v Karmelitské v záplavě aut...