- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kvůli pár studentům, kteří mají prázdniny, bude milión pracujících lidí jezdit delší dobu do práce. Nechápu jak si můžou dovolit prodloužit intervaly!?
Slevu mi kvůli tomu nedají!!
Osobne to za nesmysl nepovazuju. Pres prazdniny tu je objektivne mene lidi.
A ted k tem studentum: jen na UK jich studuje skoro 50 tisic, pak je tady jeste CVUT, VSE, CZU, VSCHT a ja nevim kolik dalsich. Pripoctete k tomu gymnazia a jine stredni skoly a urcite se na takovych 100 000 studentu dostanete, to je zhruba tech 10 % (nekteri z nich v Praze jsou i pres prazdniny). Zapocitejte dovolene a jste na tech cislech co udavaji v clanku.
A jen tak mimochodem - prodlouzeni cesty je vetsinou maximalne v radu minut (delsi cekani na prestupu), coz je nula nula nic, protoze pres rok je celkem obvykle, ze povrchova doprava casteji uvizne v zacpe.
Mimochodem je to každý rok a každé svátky a prázdniny a asi ve všech městech, že je řidší doprava.
ale zato dražší :o) Místo 18 rovnou 24 Kč, místo 26 zase 32 Kč... Navíc vůbec nechápu, proč anonymní opencard prodávají jen na dvou místech v Praze (a to jsou obě vedle sebe v Jungmannově) - tu by snad mohli mít v každé trafice nebo min. v metru všude, kde prodávají lístky...
Nikdy jsem nevidel v lete pruzkum poctu cestujicich,misto toho zazivam metro narvany uz z konecny,tlupy turistu,ktery se nevejdou do soupravy,natriskany proskleny abusy,kde je 60st,nerudny sofery...neni to spis tim,ze odborari maji urlaub?
Že jste ho neviděl neznamená, že není. Myslím, že je dobré mít o prázdninách intervaly delší, aby mohly být přes rok kratší.