- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jako za obecné ohrožení. Nejlepší je, když cyklopruh končí pár set metrů před křižovatkou - to má jako cyklista uletět ? A jestli tam má jet normálně bez cyklopruhu, tak proč mu ho za statisíce malujou ?
Lepší aspoň kousek, zatím, nežli nic. Jet po ulici s cyklopruhem je bezpečnější, jedoucí auta se trvale drží dál od kraje, kdežto bez cyklopruhu uhýbají až těsně u cyklisty a občas to někdo nestihne.
Kilometry si strčte za klobouk.
1) Kde se dneska dá jezdit, tam nedělat nic. (Trojmezí <-> Hostivař, doufám, že nezabetonujete tu hezkou průjezdnou cestu pod Toulcákem/základkou, nepozvete tam kočárkáře a další blokády provozu.)
2) Nestavět drahé cyklostezky od nikud nikam a nechlubit se kilometry po kterých nikdo nejezdí. Kde je to možné, tam místo "konec cyklostezky-přechod-začátek cyklostezky" udělat cyklopřejezd nebo křižovatku. Neříkat kusu asfaltu s několika přerušeními (přechod, značky "cyklisto sesedni z kola"...) cyklostezka.
3) Pokutovat za porušování pravidel na cyklostezkách, roztažená vodítka, dospělé lidi "mimo čáry" (chápu, když dítě zlobí...- ale dospělý člověk s řidičákem nepozná pruh pro chodce od pruhu pro cyklisty?)
4) Když už se musí dělat cyklopruhy ke každodenní cestě do práce (Vršovická,...) tak i s Bike and Ride a hlavně ať prochází křižovatkami.