- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Teplota v prostředcích MHD je neodstranitelný stav. Klimatizace pro cestující je na nic. Jízda tramvají mezi teplo sálajícími domy ve městě je často utrpení. Když se klimatizací ochladí vzduch ve voze, tak se na zastávce otevřou dveře a vedro z ulice se nahrne do vozu a jsme zase tam, kde předtím. Navíc je-li nás hodně, ohřívá ta sposta těl prostor ve voze. Řešení je podle mne jen jedno. Velká šoupací okna opatřená pletivem, které zabrání vyklánění z oken (hlavní výhrada bezpečáků) a více střešních oken. Teplo se drží nahoře.
teploty se můžou velmi lišit a to podle místa ve kterém v tramway teplotu měříme.., podle toho, kolik je tam lidí.. Venkovní teplota se může velmi lišit podle toho, jestli tramway jede zrovna místem, kde je rozpálený beton.. a teplo nemá kam utéct v kontrastu s ulicí ponořenou do stínu..
V tomto kontextu mě nepřekvapuje, že překvapivě naměřili uvnitř tramwaye nižší teplotu, než venku.. Nicméně dá se o tom napsat nic nevypovídající článek..
až na to, že venku se alespoň chvílema ten vzduch pohne
A venku nejsou lidi nakupení na sebe tělo na tělo ...
dražší, než jízda sólo osobním autem.., MHD nevyužívám..
delani zaveru z jednoho mereni ? Nebylo by vice odpovidajici zmerit teplotu ve vice tramvajich a v ruznych casech ? Tohle je clanek o nicem, v jedne tramvaji bylo ve stredu 32C .... BOMBA !!!!
a když jedu souběžne s tramvají, tak si jen gratuluju
Je-li venku 33, nepřijde mi nic rozumnýho na tom mít v autě o 10 míň
A co otevírací okna? Případně vybavené mřížkou pro vyklánějící se?
ti co o tomto rozhoduji tramavaji moc nejezdi, takze asi ne
ale když natrefím na starou karosu bez záclonek na oknech,je to ve vedru utrpení.
A pokud jedu spojem přes Dobříš - ještě ,,lepší'' !
Zrovna ve středu bylo celej den pod mrakem. To se pak není moc čemu divit, že ty teplotní rozdíly nejsou tak velký. Pokud do oken praží pořádně ostrý slunce, tak je to pak něco jinýho. Když se pak takovej autobus nebo tramvaj zastaví v koloně a pár minut jen popojíždí, tak je to vevnitř jak ve skleníku.