- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zanedbáme-li nePID linky (Airport Express), linky jedoucí po okruhu jenom kousek(cokoli přes Barrandovský Most, 240 Běchovice-Čerňák,...), polorychíky(150) a vynechávání zasávek s krátkým nástupištěm kloubáky(Nad Jetelkou, Michelský Les....)
Stále u zůstává linka 100. Tedy opravdu byla 125 první, vy nejdůvěryhodnější bulváre na českém internetu?
Když budu na Kačerově, tak nebudu 2x tupě přestupovat a jet na Smíchov cca 40 minut metrem. Počkám si tam na autobus 196 a jsem na Smíchovském nádraží asi za 20 minut... Když o něčem píšu, tak je dobré si nejdříve zjistit informace
....... pokud 196 neskončí ve stau
Nepovedla, jezdí moc plná , vždy jsem musel stát
je super dokáže ušetřit čas, cca 15 minut oproti tomu když jedu přes Florenc někam na Chodov apod. :))
V zahraničí jsem zažil expresní linky, které jedou z centra a staví třeba po 10ti km. Jiné linky pak propojují stanice těchto expresních linek a staví častěji. V Praze asi nic takového neexistuje, všechny linky staví v každé díře a navíc jezdí po přetížených komunikacích místo aby využívali volnějších komunikací.
Jj....tento systém jsem obdivoval ve Vídni už mnoho let zpátky. Hlavně v příměstské železnici
když neexistuje žádná jednotná koncepce územního rozvoje a ponechá se volná ruka developerům. Na jih od Prahy (ale i v jiných směrech) se nastavěly tisíce domečků, jejichž obyvatelé samozřejmě musí dojíždět do Prahy. Všichni se pak sejdou na staré benešovské a strašně se diví a lamentují, že je věčně ucpaná. Připomíná mi to situaci sídlišť z dob komoušů, akorát jsou nyní naležato a jsou o nějakých dvacet kilometrů dál od centra.
přesně . Jen doufejme, že kvůli těmhle nezavedou vyhrazený pruh na Jižní Spojce.
Konecne nekdo zacina vymyslet, ze je potreba prazske linky protahnout mimo aglomeraci a nabidnout nejake expresnejsi reseni. Tato cast je diky absenci zeleznice fakt hrozna. Ale toto reseni, kdy se autobusy co nesplnuji min rychlost 80km\h pusti na dalnice neni rozumne.
Melo by se konecne v ramci ekologie misto vyhazovani miliard za blbosti typu dotovani poli slunecnich elektraren zase rozsirovat tramvajova trat ci metro. A specilane linka D, co mela jiz par let stat stale chyby. (Zelivskeho, Vrsovice, Michle, Kacerov, Lhotka, Smichov) a dneska jen rozririt o zelenizni nadrazi Hloubetim, Vrsovice, Branik a s odbockou na Vestec, Jesenice, Pruhonice, Cestlice, Ricany.
Ano, bude to stat mraky. Ale verim tomu,ze se v Praze rozkrade vice a na ekologicke nesmysli investuje teke vice. tyto metrobusy a expresni bus linky je jen spatna zaplata na katastrofalni stav.
Místo aby se železniční tratě rozšiřovaly, tak se ruší. Řešením by byl příměstský vlak, něco jako rychlá tramvaj. Ale na to Pražští radní nemají.
přímá linka mezi Kačerovem a Smíchovem jezdí už dávno, linka 196
Pokud to zrychlí lidem cestu do práce a navíc třeba zmenší počet aut jedoucích do centra, pak jen dobře a houšť a větší kapky.