- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
na přejezdech, tak mi napadá, že by byla asi vhodné všechny lokomotivy opatřit pancéřováním a i radlicí, aby ta auta pak odhazovaly někam stranou.
http://kolinsky.denik.cz/zpravy_region/ko_prejezd20100412.html
Pokud se stalo něco podobného, tak doufám, že se svědci ozvou. Jaký je důvod k myšlence, že se řidič náklaďáku pokoušel o sebevraždu nebo že mu náhle ruplo v bedně - jeho přiznání se při vyšetřování nebo psychiatrický nález?
Jo řidiči z Baumitu jezdí jako ... vyjíždění na silnici ač jedou zprava auta a holt neumí zastavit na přejezdu. V tu samou dobu zase střelec z PPL je z Hovorčovic dolů do Měšic a ohobloval 3 stromy a v posledním zůstal. Podle stavu auta bylo štěstí, že tam neseděl spolujezdec...řidič mohl být pomlácený, ale asi přežil.
Přejezd v Čakovicích je se závorami - jedna byla po nehodě nahoře, jedna dole, kvůli nehodě jsme se tam otáčeli... Ale chválím redaktory iDnesu, že umístili Čakovice do Prahy, na Centru tomu tak nebylo.
Koukam na to kazdy den z prace. Pres prejezd se tam jezdilo na cervena svetla bezne. Hlavne ridici z Baumitu. A ted na to doplatili nevini.
prejezd v Cukrovarske je se zavorama, nechapu proc se v clanku pise o prejezdu bez zavor
aha uz to chapu - ono to totiz podle fotek nebylo v ulici Cukrovarska, ale v male ulicce co navazuje na ulici Za trati
čoveče, sednu n´do auta, přijedu na místo, popadnu foťák, udělám pár fotek a je to, ne? coto tam je za blbou nic neříkající fotku..vypadá to jak starý vagon, o který je opřená buď radlice ze sněžného pluhu, nebo střecha vagonu