- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kde jsou,nebo kam půjdou takto vydělané peníze? Vrátí se do dopravní infrastruktury,nebo se s nimi zalátá nějaká díra ve státním rozpočtu?
A co třeba Agentura pro sociální začleňování, MMF ve Varech... Ty bys bez toho dokázal žít?
Spediterske firmy se nechaly slyset ze na tom trati a prazska bezskrupulozni koalice ods+cssd uz odhlasovala navrat kamionu do Prahy. Koryto opravdu nade vse.
Myslite vymysl, ze kamiony vecer pojedou na barrandovsky most a tam po strakonicke na okruh ? Pro dopravce nesmysl, to radsi pojedou jako ted pres sporilov na D1, mnohem jednodussi.
Nepopírám, že okruh dopravě v Praze pomohl, ale kdybychom porovnali ty výběry v řádku pár stovek milionů s celkovou cenou stavby, tak se (možná chybně, kdyžtak mě opravte) domnívám, že zaplacený to bude až můj vnuk bude maturovat...a to ještě nemám ani syna
...schválně jsem si to dohledal...cena přes 20 miliard Kč, při ročním výběru 289 milionů korun se to zaplatí za nějakých 70 let...zatím se (vzhledem k ceně jednoho kilometru přes miliardu korun) zaplatilo asi 250 metrů stavby...tomu říkám byznys!
To schrabne stejne Kapsch kerej neda do silnic ani korunu a vetsina zisku jde do Rakous diky nasim politikum ktery maji za tohle rozhodnuti viset v pruvaku za kulky
jojo .. tak je to bohužel skoro se vším ... co nerozkradli to rozdali a teď nás milí spoluevropané pěkně pumpujou , jak se jen dá ..
Já jsem si zase na D1 vydělal 2 nové pnojmatiky, to je toho. Nic ty gumy dnes nevydrží....
také o tom, jaké jsou provozní náklady okrohu a proč nám není připomenuto, kolik stál?
...v clanku vam chybi podstatna informace, tedy komu ty vybrane penize z myta prijdou. Pro Vasi informaci, celou castku dostava Kapsch, ktery z ni umoruje naklady na vystavbu mytneho systemu v CR. Jelikoz smlouva s Kapschem byla uzavrena tak nejasne a divne (viz. nedavna epizoda Reporteri CT na CT1), bude z vyberu myta profitovat jeste dalsich 20 let a kazdy rok vyinkasuje Kapsch 1.5 miliardy korun z vybranych penez, pouze to, co bude pres, pujde statu (a to moc nebude), a to i presto, ze bude naklad na vystavbu myta jiz davno umoren... ergo, nelze se potom divit, ze prestoze se rok od roku na mytnem vybira vice a vice penez, stav ceskych dalnic je rok od roku horsi (nejen katastrofalni tankodrom D1), ale i celkem nove useky, ktere byly postaveny tak nekvalitne, ze jiz po pul roce je vozovka zvlnena, popraskana, v havarijnim stavu... a na opravy penize nejsou, protoze veskere vybrane myto plyne pro Kapsch.
Vydělal nebo utržil? Trošku podstatný rozdíl ne? Kdyby si stát vzal půjčku - je vcelku jedno kolik a měsíčně splácel 25 milionů - a DOKÁZAL - vybrat na těch úsecích kde má splátku 25 miliónu vybrat 30 miliónů, pak by se dalo mluvit o vydělání. Ale jinak ne.
To vam reknu presne, rocne 1.5 miliardy, viz. nedavna reportaz na CT1.