- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Musím řící, že nyní je spodních 400 metrů opravdu chuťovka, zejména pak most přes Botič. Na tento úsek se šáhlo minimálně a je to snad ještě větší příšernost než dříve.
a take je ta ulice uzasne "komfortni". Ulice je siroka, ale zaparkovat se tu neda vubec, zastavit se zbozim jen problematicky. Hlavne ze tu jsou veleostrovy u prechodu, extremne siroky chodniky a x metru ctverecnich pomalovanych zebrou jako hluchy misto uprostred. Dopravni komfort si predstavuji tedy jinak. Ale to bude asi tim ze nejsem odbornik. Jen uzivatel, co by chtel neco opravdu vyuzivat a ne se s tim jen vyfotit. Ale na Praze 2 to bylo stejny. Tam se pred casem resil nedostatek parkovacich mist take snizenim jejich poctu....
než začnete zveřejňovat své oslavné ódy, zjistěte si více detailů. myslím, že dosud proběhlá diskuse celkem věrně popisuje situaci tak, jak se veřejnosti jeví. za více než 12 měsíců-tak dlouho už trvala první a druhá etapa-se udělalo rekordně málo. proč se někdo nepídí po tom proč tak dlouho a kolik to stálo? proč někdo nevysvětlí ten moudrý nápad dělit zakázku po 50 metrech?
Po nějakých 50 metrech první rok se podařilo opravit další minikousek další rok. Tak že bychom ten poslední kus ještě rozdělili, aspoň na dva, jo? A pěkně zavřít, od jara až do podzimu, ať si lidi užijou. Nechápu město, na jednu stranu tudy vede páteřní linky MHD kterým přilepí hrdý nápis metrobus a pak není schopno zajistit opravu celého úseku najednou. Dělají si z lidí akorát blázny.
Asi tak. Nějak nechápu proč to takhle dělaj, minimálně to co dělali teď + to z minulého roku se dalo udělat naráz úplně bez problémů!!!