- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jako obyčejně. Bylo by možné, aby auta projela Prahou rychleji, s menším hlukem, menšími exhalacemi. A v tu chvíli se vynoří profesionální prudiči z Auto*matu a začnou vymýšlet, jak dopravu zbrzdit, znepříjemnit, zdražit a vůbec každému znechutit.
Udelejte nekdy aknketu mezi cyklisty po Praze, co si mysli o AutoMAT. Neco o verbezi ekoteroristicke, ktera se snazi delat dobro, ale skodo obyvatelum, cyklstum, motorystum i chodcum.
No nevim, ale v místě budoucího kruháku jsou dva přechody, po kterých jsem nikdy neviděl nikoho přecházet.
Jinak více info o okruhu je zde http://mestskyokruh.info/
ubránit pocitu, že nejde ani tak o vyřešení dopravy jakovíc o další kopání v Praze pod hesly - stavba pro veřejnost.
Dopravně je Praha zoufalá, ale přeci jenom bych víc přimluvil o dokončení obchvatu a po vyhodnocení o dalších vnitřních stavbách.
A taky aby město skutečně zvážilo, zda je nutné aby tolik podporovalo individuální dopravu. Jistě - všichni do práce musíme auty, ne MHD - každý si to zdůvodníme denně 10x.
Taky nechapu, proc postaci vozi postu a baliky v autech a ne pomoci MHD. To same proc treba instaletrska pohotovost pouziva auta na prevoz materialu. Tak nejak jste to myslel?