- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na Opencard lidé vydělali. Byli to lidé z magistrátu a z firmy Haguess a dalších firem, které se většinou schází u Janouška - velkého kamaráda Béma a jednoho z nejbohatších lidí.
Ostatní (platící daňoví poplatníci) na tom jen prodělali. Pan řečník je placen za vypouštění pozitivních PR nálad.
No konečně to někdo pochopil
že na Opencard lidé vydělali je samozřejmě pravda, zejména z pohledu těch správných lidí.
A není pravda, že "Smyslem projektu Opencard není generování zisku", naopak, ale opět pro ty samé lidi, pro které platí bod 1.
"Proč ´neumíte´ jednu ze zcela základních funkcí a to například emailem připomenout zákazníkovi, že platnost jeho Openkarty končí a měl by si ji znovu dobít? To vám udělá amatérský programátor za tři minuty a mnoha lidem by to ulehčilo život," zeptal se čtenář s přezdívkou maron.
Podle mluvčího Martina Opatrného to ale nelze. Brání tomu Úřad na ochranu osobních údajů. "
Aha, takže třeba městská knihovna v Praze nebo úplně všechny internetové obchody v Česku porušují zákon posíláním informačních emailů k objednávce... anebo tenhle pán lže. Co je pravděpodobnější?
Od firmy, jejíž původní náplní bylo, cituji z Aresu:
Chov zvířat a jejich výcvik (s výjimkou živočišné výroby)
nemůžete chtít zázraky.
OTÁZKA: Jaká je měsíční odměna mluvčího projektu OPENCARD? Možné odpovědi: A) nižší než minimální mzda v ČR? B) v rozmezí minimální a průměrné mzdy v ČR (8.000 - 23.000,-Kč? C) Vyšší než průměrná mzda v ČR D) Dělám to zadarmo Prosím o stručnou odpověď o velikosti jednoho znaku.
montyyjack
Martin Opatrný: E
může dál jezdit na svoje dlouhé objevitelské dovolené, nyní už ve skrytu a částečné anonymitě poslanecké sněmovny. my, kdo máme tuto "vymoženost" jsme mu jistě na to nemálo přispěli.
ale na Everest si ted může koupit jízdenku až z Horních Počernic místo z Masaryčky nebo hlaváku. Tím ušetří.
zvrácenost Bémova projektu žije dál svým životem a rozhodně se má čile k světu...
Přesně tak, zcela v duchu klasiky "nechci slevu zadarmo" si za možnost jezdit zadarmo připlatíte 120 korun za "aplikaci". Tato neobyčejně složitá a programátorsky náročná aplikace zjistí z data narození, které na neanonymní kartě je zapsáno, jaký je váš věk a tím i zda máte nárok na bezplatné jízdné. A hned se penízky sypou, kdepak, tento projekt musí svým geniálním tvůrcům sypat pořád.
je jednoznačně nejhorší služba, kterou Praha svým obyvatelům poskytuje. Vše se musí vyřizovat osobně, obvykle při dvou návštěvách. Kontaktní místa jsou jen dvě, obě v centru. Že se v nich nedá platit kartou ani nepřekvapí.
Pro srovnání, mám účet u jedné nejmenované banky, vše jde vyřídit přes internet, čipové platební karty chodí poštou obyčejným dopisem, nikdy nebylo nutné někam chodit, natož stát fronty.
Podle toho, jak je systém poruchový a snadno se zahltí daty, tak z té utracené miliardy šla na Opencard stěží desetina, zbytek skončil na účtech obmyšlených osob a firem. Přitom jde o triviální záležitost, která všude jinde jak ve světě tak v řadě našich měst funguje zcela bez problémů a za podstatně nižší náklady. Jednoduchá databáze, server, pár desítek validátorů a čteček a kartičky, jejichž cena i s potiskem od výrobce je při velkých počtech kusů pod jeden dolar.
Je to takový pomníček bývalému primátorovi, na který všichni stále ještě přispíváme jak z daní, tak z jízdného.
Ja jsem tedy sel kvuli Opencard do mesta jen jednou a to kdyz jsem si o ni zadal - priplatil jsem si za express vydani a mel jsem ji hned. Jinak nyni lze o ni pozadat elektronicky, osobni navsteva neni nutna. Stejne jako ji nabijim pres kreditni kartu po internetu a vzdy ji pouze dam do validatoru, ktery je ale skoro v kazde stanici. Rad bych videl vase tvrzeni ze to jinde stoji mnohem mene podporene nejakymi fakty nebo srovnanim. Zatim jedine srovnani je Karta plzenana, ktera stala cca 200 milionu pro nasobne mensi pocet osob. A jinak Vase kalkulace nakladu mi prijde smesna, nic ve zlem.
Opencard buď se mi to zdá, nebo se rozhazuje a krade dál
obcas dostane nejaky tretorady namestek nejakou pokuticku, maximalne bude odejit s fajnovym odstupnym, ale to je tak vsecko.
Bém má přece největší zkušenosti s každým tunelem,natož s "levnou kartou" OPENCART,ne?