- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ale jedná se o ta regionální, podružná...
tady srovnávat plány na rozšíření Ruzyně a Vodochod. Ta letiště jsou/budou úplně jinak orientovaná. Ruzyně je hlavní letiště města/země a proto bude vždy především o hlavních světových dopravcích (AF,BA,KLM,Emirates, Korean, Iberia, Delta, TAP a hromada dalších). Tyto aerolinky nebudou ani v nejmenším uvažovat o přechodu na Vodochody, protože prakticky vždy a ve všech destinacích volí největší a nejprestižnější letiště. Oproti tomu Vodochody asi Ruzyni mohou odebrat lowcosty, které doteď neměli do Prahy kam jinam létat. To ale nebude taková hrůza - ostatně si Ruzyně mohla přibližně před rokem dovolit zamítnou nabídku Ryanairu na snížení poplatků výměnou za zřízení základny tohoto dopravce v Praze. Zjevně tedy na nich nestojí.
Myslim, ze za zamitnutim nabidky Ryanairu stoji primarne neschopnost Ruzyne nabidnout dostatecne mnozstvi volnych slotu v atraktivnich casech z duvodu chybejici druhe drahy. Ruzyne momentalne nema kapacitu na zasadnejsi zvyseni poctu letu, to je proste realita.
Už vidím, jak éra přistávají přes Suchdol při silném V a SV větru........ Přes Suchdol a Horoměřice půjdou letadla na přistání se staženými motory ve výšce 500m....... přes panelák v Kladně (co bydlím) jde jich většina (na SZ) ve stejné výšce s motory na plný plyn.... Vzdálenost od runwaye úplně stejná...
Dráhy jsou od sebe 1,5 km, ten rozdíl v Horoměřicích a Suchdole moc nepoznají....
Co říkali lidičkové, když jim nad hlavou dřív řvala hlučná letadla (Tu -x) Aeroflotu ? Drželi hubu a obdivovali vyspělou sovětskou techniku, že ?
Nakonec, nesmíme opomenout, kde je zadrápkovanej Dr. Ráth > Hostivice .. s novou výstavbou hloupých lidí přesně v ose startu na nové dráze (o které se mluví 20let). Suchdol je zástupný problém, skutečný problém se nazývá Hostivice...
Nove letiste tam Penta postavi, sice s podminkami jako tady, ale bude ta, Vitam to!!!
Hodnotil někdo vytíženost stávající RWY a kapacitní možnosti nejbližší konkurence (Vodochody, Pardubice) ?
Ano a přestáva stačit .
Další konkurence je k smíchu. Vodochody nemají vůbec potřebnou infrastrukturu a navíc je problém s řízením provozu. Pardubice infrastrukturu částečně mají, ale hodně spartánskou, takže jsou rádi, že zvládnou jednu, dvě linky z Ruska a sem tam koupací charter.