- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tichá klidná i pro řidiče.
Co se týče té oblasti, v návrzích je v podstatě magistrálu zrušit, po dokončení okruhu. Změnit ji na klasickou městkou dvoujproudku, umístit na ní retardéry, větší parkoviště, semafory. Možná by šla vrátit i tramvaj. Za mostem udělat obě ulice obousměrné. Vybírat mýto.
Jinak kdyby s tím město něco neudělalo, tak se v té věci mohlo dostat do exekuce, což by znamenalo, že mu exekutor na žádost toho občanského sdružení obstaví účty a bude mu ukládat narůstající pokuty až do vymožení změny. Případně si najme firmu a udělá to na účet města sám, což by asi nejjednodušeji udělal tak, že by magistrálu v inkriminovaném místě uzavřel.
Takže jste si odhlučnili, tak nám zase zvedněte zpátky na 70-80. Díky.
PS: Ví někdo něco o tom idiotském omezení rychlosti na 80 km/h na dálnici D8 směrem na Ústí u Chaberské skládky. Pod cedulí napsáno OMEZENÍ HLUKU a okolo jen pole a skládka. Ví se který blb za tím stojí
Blbost úředníků je nekonečná. Holt se některý chtěl zviditelnit a prošlo mu to. Jiný časem vymyslí zase jinou šílenost, co na tom. Je to nepálí, z jejich kapes to nejde, naopak, jim něco do kapes přiteče.
Me delaji tramvaje pred oknem skripot pres 80 dB, pres den tam jezdi souprava co minutu a nikoho to nezajima, udajne je to vse v poradku...Ze pry se to rozpocita na cely den, tak je to super, takze podle ceskych norem, kdyz Vam v pet rano odstartuje pred domem stihacka, tak to hlukove limity neprekracuje, protoze behem dne se to srovna na podlimitni uroven
jsem pro snizeni rychlosti na 30 km/h, zakazu vjezdu automobilum a nakresleni kyticek na asfalt
Bydlim kousek od magistraly a e fakt, ze ta 50km\h hluku extremne pomohla. Protoze je to "dalnice" projektovana na mezinarodni tranzit vcetne nakladni dopravy a v naproste rovine, tak je to snad ted nejtizsi komunikace v Praze. Chudaci ti, co bydli v kopci, u tramvaji atd.
To se te naplavenine z mostu, co se jako mlada pristehovala k tranzitni dalnici povedlo. Za mlada hura co Prahy a na v senilite se prazaci budou podrizovat ji. To je to same, jako novi obyvatele u Ruzyne a Vodochod, co jim vadi letadla. Ta 50km\h je naprosty nesmyl, protoze ted je lepsi jezdit pres mesto nez po techo vysokapacitnich privadecich. Ale neverim tomu, ze se tam vrati nejaka rozumna rychlost. Spis bych se nedivil, kdyby zas nejaky ekoterorista vymyslel misto stredniho pruhu piskoviste pro batolata. Jsme prece v cechach.
Jasně, a 300 km/h s Bugatti Veyron je tichý jak motýlí křídla.
Závislost hlučnosti a rychlosti je více než lineární a ani náhodou tak neplatí, že by krátký okamžik rychlého auta byl tišší než dlouhý okamžik pomalého auta (na rozdíl od druhého problému - emisí). Navíc snížení rychlosti zvyšuje plynulost provozu a eliminuje tedy hlučné změny rychlosti, starty a brždění. Ti lidé co to nastavují jsou odborníci a ví proč to dělají.
Optimální řešení by bylo zavést mýtné a konečně zrušit magistrálu skrz Prahu, ale to vyžaduje dokončení vnějšího okruhu, což vzhledem k blokacím zejm. na severovýchodní straně bude trvat ještě pěkně dlouho.
Chtělo by to alespoň omezit vjezd aut nad určitou hmotnost vyjma nějaké méně problematické časy, podporovat tichá elektrická auta (např. parkování zdarma), mhd a kola.
Kdyby to bylo o -3dB, je to snížení o polovinu a jeto ještě více, což je paráda!
To sice jo, ale lidský sluch to vnímá logaritmicky, nikoliv lineárně, tj. -3dB nevnímá jako poloviční intenzitu hluku (ale ano, je to znát).
Ať si tam postaví skleněné protihlukové zábrany. Peněz musí být při zdražování dálničních známek víc
NA PROTEST PROTI ZDRAŽENÍ DÁLNIČNÍCH ZNÁMEK JE KUPUJTE AŽ 15. LEDNA 2012
proc?