- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Trať Praha - Kolín - Pardubice nebo Kolín - Kutná Hora ... Není v tom voľaakási multi-kulti nepřesnost
nejsou úplně pravdivé. Ještě v 6 hodin nevěděli soudruzi z ČD co s cestujícími. Hromadili je na nádraží v Kutné Hoře a výhodu měli jen ti, co měli možnost odjet autem, protože autobusy nebyly. Jak mi prozradil s velkým úsměvem štiplístek "von jim nikdo nechce žádnej autobus pučit".
Uznávám, že se může závada vyskytnout, ale tady to očividně někdo nezvládnut organizačně. Závada byla ve 2:30. V 5:00 hlásili u rychlíku z Brna 30 minut zpoždění na odjezdu (dle průvodčího z důvodu drobné závady). Po hodině, když už ve vlaku skoro mrzlo, přiznal průvodčí, že závadu hledají už od půl třetí a nevědí jak ještě dlouho budou. Autobusy, že nejsou a že neví, kdy co pojede. Takže šup do auta a vyrazit pryč. Kdyby řekli pravdu včas, mohl jsem přijít o hodinu dříve do práce a zbytečně bych nemrznul ve vlaku. Standardní služby ČD. A včíl Šťáhlavský mudruj.
Vy jste ale vůl. Kabeláž zabezpečovacího zařízení pokládají pro SŽDC soukromé firmy. Napájení vozů z troleje do topení vozů je věc úplně jiná, navíc problém dopravce, v tomto případě ČD a.s.. Ale ti nemohli za to, že provozovatel dráhy nebyl schopen postavit dopravní cestu. Vy jste ale vůl.
Nebylo by při poruše zabezpečováku výhodnější jezdit daným úsekem bez automatů(brzdná dráha kratší než dohled strojvedoucího, snažící se výpravčí,....)
Otázka je, co všechno nefungovalo... Pokud by se jednalo pouze o poruchu traťového ZZ, nebyl by to až takový problém, pokud nešlo ZZ ani ve stanici, příp. stanicích, už to problém je, protože nejsou lidi...
R867 měl v Brně změnit číslo a jet dál směr Nezamyslice - Olomouc - Šumperk. Měl ale cca 260 minut zpoždění, takže přišla na řadu náhradní souprava. ČD, ačkoliv problém s káblem trval od časného rána, nesehnaly včas žádnou schopnou soupravu, kterou by nás odvezli! Z Brna jsme proto vyjížděli s půlhodinovým zpožděním, což je na jednu stranu sice málo, na druhou stranu mi to ale přišlo hodně vzhledem k tomu, že ona závada byla odstraněna 4 hodiny předtím...
Je-li zpoždění menší, než to, co zavinila SŽDC, myslím si, že to je ze strany dopravce v pořádku.
Vlak není bus, aby dopravci běžně počítali se zpožděním bez viníka(kolona, hustý provoz, předjíždění modrým majákem,......)
"no móre, pánko strážnik já tén kábel fakt nášel při céstě do práce"
ne každý kabel vám ve sběrně vezmou. Ten takzvaný optický vám hodí na hlavu, víme?
Nový název pro krádež podle novinářů - porucha. To se proboha ze samé při....ti naši pisálkové už taky bojí napsat, že prostě někdo ukrad kabel? jenže bl...c nepoznal, že je to optika, tak mu to je naprosto na nic, jen způsobil nemalou škodu a naštval spoustu lidiček.
Kdyby občas SŽDC vracela dopravcům peníze (za zpoždění), občas by část z těch peněz SŽDC vymáhala od odpovědných zaměstnanců (ochranka při krádeži, traťmistr při poruše, manažer kdykoli to nejde dokázat, zloděj když ho najdou),... vypadalo by to trošku jinak.
O moc jinak ne ...
drtivá většina "poruch" zabzř jsou krádeže kabelů na širé trati. Takže není od koho pokuty vymáhat, leda od policie že není schopná hlídat každý metr tratí.
Nebo od poslanců že vůbec trpí provoz výkupen kovů, kdyby těch nebylo, tak se nebudou krást a to ani omylem optické kabely.
jenom hloupé ŠD mají zase zpoždění
Řekl kdo? Mimochodem RJ vrací část jízdného za příjezd vlaku do cíle se zpožděním.
nebo se spletli a nastalo nemile prekvapko