Diskuse k článku
Nový jízdní řád zruší některé středočeské vlaky. Začne platit za měsíc
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
PoborskiiiHoPoSice budou některé osobáky od Benešova (či Strančic) protaženy do Horních Počernic (původně se plánovalo až do Čelákovic, ale Kalouskovy škrty udělaly své), jenže drtivá většina spojů teď jezdících z tohoto směru do Vysočan bude zrušena - zůstane jich jen několik ráno a večer, takže se naopak toto přímé spojení přes centrum výrazně zhorší. Teď vlaky jezdí minimálně jednou za hodinu, ale dopoledne a večer nepojede nic, tak mi nelžete, že jde o zlepšení. |
![]() |
KOLDAKTo je geniální postup.Zruší se "nevytížený" spoj, potom se zruší navazující spoj, který je tím pádem taky nevytížený, to dopadne zase na jiné spoje a nakonec se hezky zruší celé tratě a majetek za babku rozprodá spřáteleným příslušně motivujícím firmám. Protože díky zrušeným tratím budou nevytíženy tratě, na které ty zrušené navazovaly (včetně slavných koridorů), omezí a postupně zruší se spoje i tam a nakonec dojde ke zrušení celé železniční dopravy a management půjde brát své zasloužené miliony za likvidaci firmy zase jinam. Koleje se samozřejmě hned vytrhají, aby po nich nemohla jezdit konkurence, která by to uměla lépe. |
![]() |
český_vesničan...soudruh Rath potřebuje prachy na volební kampaň......přece to nedá do dopravy..... |
![]() |
mim7Strančice - symbol modernizace ČD"České dráhy počítají v novém jízdním řádu s modernizací. Rozšíří počet souprav CityElefant na trati Strančice - Praha." Skvělé. A na zbytku tratí zůstanou staré vraky. |
![]() |
PoborskiiiRe: Strančice - symbol modernizace ČDTak do Strančic (a do Benešova) v drtivé většině dnes převažují staré soupravy, počet nových se bude zvyšovat postupně tak jako na dalších tratích. Nevidím proto důvod, proč by jinde měly zůstat staré vraky. Pokud nepovažujete za vrak třeba RegioNovu, tak se výrazní zvýší jejich počet na (dolním) Posázavském Pacifiku, mezi Benešov a Táborem letos začala pravidelně jezdit jedna RN. Na jednorázovou obměnu vozidel na všech tratích současně nemá nikdo prachy. Leckdo naopak ČD ještě vytýká, že ta nová vozidla teď kupují převážně na dluh. |
![]() |
LeinadRe: Strančice - symbol modernizace ČDRegionova je takový krásný příklad rekonstrukce Šlukafonu na něco hlučnějšího, s horšími vlastnostmi(výjezd na Harrachov),... méně flexibilního(jaké jsou výhody nedělitelné soupravy?) ... když si ČD platí takové "rekonstrukce," tak na dluzích není nic moc divného. Jinak mě staré vlaky nevadí - co mi vadí nesouvisí pouze s věkem. Čistota ve vlacích, pohodlnost sedaček, pérování/házení vagonem(beztak chyba SŽDC)... |
![]() |
LeinadRe: Strančice - symbol modernizace ČDMimochodem z Tábora do Benešova není elektrifikovaná trať? |
![]() |
10 nových životů 11-20A všude jinde to bude jezdit stejně?Nebo jinde to není důležité??? |
![]() |
1000101111001111tLupo......vážně mi to nedá, abych se nezeptal - proč proboha u článku, který je o vlacích, použijete na "ilustrační" lupografii autobus? To už si vážně ze zbývajících čtenářů, kteří ten bulvár ještě berou vážně, děláte srandu? |
![]() |
jednorazovynickRe: tLupo...iDnes podle PR smlouvy s RJ nesmi ukazovat jine vlaky nez zlute a ty sem jaksi dat nemohla. |