Diskuze

Doprava u Vítězného náměstí v Praze se zlepšila jen zdánlivě

Komplikovaná dopravní situace v ulici Jugoslávských partyzánů v Praze 6 je o poznání lepší. Ovšem pouze na první pohled. Zúžený vjezd na Vítězné náměstí, který od září způsoboval kolony, začali totiž řidiči objíždět okolními ulicemi. Potíže v Podbabě se tak vrátily do původního stavu. Kolony aut tu postávaly i před zúžením silnice.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TP

InstinkTT

15. 12. 2011 11:29
Nesmyslné opatření

Vytvoření špuntu na nájezdu na kulaťák je opravdu počin vrcholné arogance úřední moci!!! 

Proč nemůže být ve dvou pruzích, jako je to u dalších 3 nájezdů? Proč proč proč? To je hlavní důvod nehorázných a neustálých kolon v ulici JP. Žádné nárazy, ale stálá realita!  RvRv

0 0
možnosti
L

Leinad

15. 12. 2011 12:26
Re: Nesmyslné opatření

Přechod přes víc pruhů bez ostrůvku pro chodce zakazují normy, prý kvůli bezpečnosti. (Ale když semafor nefunge a lidi chodí přes přechod, tak to nebezpečné není)

Ale jako vždy, EU normy s volnější možností výkladu a [>-] úředník způsobí naprostý nesmysl. Řešení jak normu neporušit, by bylo víc (pruh na točení doprava na Evropskou mimo kruháč, ostrůvek mezi přechodem "přes auta" a "přes tram" by mohl být daleko menší,... )

0 0
možnosti
VR

daBmV

15. 12. 2011 10:16
pritom by to nebylo tak slozite vyresit

a u spousty kruhaku to je (jen tak z hlavy treba ten za podebradama smerem na Jicin). ty dco Z JugPar potrebujou na Evropskou prece vubec nemusi najizdet na kruhak (zvlast skrz ten bottleneck), ma tam bejt prubeznej pruh (coz by resilo ui vsechny autobusy, co jezdi od Podbaby) a na kruhak at najizdi jen auta, co potrebuji do CSL armady nebo nahoru na Prasnej most, ale to by radni z P6 museli nejdriv trochu myslet, nez schvali nejakou k0k0tinu...

0 0
možnosti
L

Leinad

15. 12. 2011 12:13
Re: pritom by to nebylo tak slozite vyresit

Jenmže pro úředníky je jednodušší udělat nějakou blbost, nic u toho neporušit a říct, že je to v souladu s normami. :-P

0 0
možnosti
RE

egri

15. 12. 2011 9:20
U zúžení chybí cedule:

Dopravní řešení vymyšleno za starostování Tomáše Chalupy.

1 0
možnosti

bvj

15. 12. 2011 7:28
Fotka

je úžasná, hlavně, že tu trať do Podbaby má fotograf za zády.

2 0
možnosti
G

Glaukom

15. 12. 2011 7:37
Re: Fotka

přesně tak ;-D

0 0
možnosti
I

Invandrare

15. 12. 2011 3:32
Přeskupit autobusovou dopravu kvůli kolonám?

Ale už přece víme, jak to dovedou řešit! Viz linky 183 a 181 po Průmyslové ulici...Lidi, dostaňte se do práce jak chcete, ale pokud stojí autobusy v kolonách, odkloníme je.

0 0
možnosti
K

Keni

14. 12. 2011 21:16
Presne tak, omezte hlavni komunikace ...

Presne tak, omezte dopravu v hlavnich ulicich a zacne se jezdit pres obytne zony. Neco jako kdyz si naplavka z Mostu na stari vymuze omezeni 50km\h na magistrale, puvodne tranzitni prutah republikou. Znam hodne okolo bydlicich, co zacali jezdit pres vilky na Sporilove. Je to do Nusly kratsi a rychlesji.

Bohuzel, ve meste musi byt i kapacitnejsi a rychlejsi komunikace, ktere odvedou dopravu z obytnch ctvrti. Sice tam bohuzel zije par set lidi (vetsina z nich v levne porizenych bytech), ale jinak to nejde. Predpokladam, ze nekteri budou jezdit vilkama pres Hanspalku a zbytek vilkama na druhe strane. U tech tramvajovych koleji, kasarnach, hotelu a obchodaku ten provoz vadi vice.

1 0
možnosti
MK

Komár

14. 12. 2011 22:54
Re: Presne tak, omezte hlavni komunikace ...

Par korekci: Tranzitni prutah republikou uz neni natolik tranzitni - jen asi 5% je transit v rámci celé Prahy, cca 15% transit vnitřní P (na úrovni MO). Čili zbylých 85% má v centru zdroj a/nebo cíl cesty. A ze "musi byt i kapacitnejsi a rychlejsi komunikace" - to je docela vec na diskusi. Napr. proc by se toto naopak nemohlo resit regulaci dopravy a zkvalitnenim MHD? Proč nezačít u tak elementárních věcí jako územní plánování (URMe, odpočívej v pokoji)... Ale nebojte, Praha kraci smerem, po kterem volate vy. Zkrátka zkusme nenadávat na pár (byť prudících) značek na Magistrále a nadávejme na to, že praze chybí koncepce rozvoje dopravy, že s územním plánováním to jde od 10 k 5.

Co se týče Prahy 6, tak dělám na zónách placeného stání a mezi požadavky je dát naprostou většinu komunikací (mimo Evroskou, JugoP., Gymnasijní,...) do režimu ZÓNA tempo 30. Čili na křižovatkách bude platit přednost zprava. Což objíždění obytnou zástavbou moc nenahrává...

0 0
možnosti
VN

Amoniak II

14. 12. 2011 19:45
Ne

Doprava se nezlepšila. A nezlepší se do té doby, dokdy se do původní podoby nevrátí to "zaškrcení" vyústění na Kulaťák.

1 0
možnosti
L

Leinad

14. 12. 2011 20:21
Re: Ne

Jenže to by dávalo moc velký smysl.

1 0
možnosti