- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vytvoření špuntu na nájezdu na kulaťák je opravdu počin vrcholné arogance úřední moci!!!
Proč nemůže být ve dvou pruzích, jako je to u dalších 3 nájezdů? Proč proč proč? To je hlavní důvod nehorázných a neustálých kolon v ulici JP. Žádné nárazy, ale stálá realita!
Přechod přes víc pruhů bez ostrůvku pro chodce zakazují normy, prý kvůli bezpečnosti. (Ale když semafor nefunge a lidi chodí přes přechod, tak to nebezpečné není)
Ale jako vždy, normy s volnější možností výkladu a úředník způsobí naprostý nesmysl. Řešení jak normu neporušit, by bylo víc (pruh na točení doprava na Evropskou mimo kruháč, ostrůvek mezi přechodem "přes auta" a "přes tram" by mohl být daleko menší,... )
a u spousty kruhaku to je (jen tak z hlavy treba ten za podebradama smerem na Jicin). ty dco Z JugPar potrebujou na Evropskou prece vubec nemusi najizdet na kruhak (zvlast skrz ten bottleneck), ma tam bejt prubeznej pruh (coz by resilo ui vsechny autobusy, co jezdi od Podbaby) a na kruhak at najizdi jen auta, co potrebuji do CSL armady nebo nahoru na Prasnej most, ale to by radni z P6 museli nejdriv trochu myslet, nez schvali nejakou k0k0tinu...
Jenmže pro úředníky je jednodušší udělat nějakou blbost, nic u toho neporušit a říct, že je to v souladu s normami.
Dopravní řešení vymyšleno za starostování Tomáše Chalupy.
je úžasná, hlavně, že tu trať do Podbaby má fotograf za zády.
Ale už přece víme, jak to dovedou řešit! Viz linky 183 a 181 po Průmyslové ulici...Lidi, dostaňte se do práce jak chcete, ale pokud stojí autobusy v kolonách, odkloníme je.
Presne tak, omezte dopravu v hlavnich ulicich a zacne se jezdit pres obytne zony. Neco jako kdyz si naplavka z Mostu na stari vymuze omezeni 50km\h na magistrale, puvodne tranzitni prutah republikou. Znam hodne okolo bydlicich, co zacali jezdit pres vilky na Sporilove. Je to do Nusly kratsi a rychlesji.
Bohuzel, ve meste musi byt i kapacitnejsi a rychlejsi komunikace, ktere odvedou dopravu z obytnch ctvrti. Sice tam bohuzel zije par set lidi (vetsina z nich v levne porizenych bytech), ale jinak to nejde. Predpokladam, ze nekteri budou jezdit vilkama pres Hanspalku a zbytek vilkama na druhe strane. U tech tramvajovych koleji, kasarnach, hotelu a obchodaku ten provoz vadi vice.
Par korekci: Tranzitni prutah republikou uz neni natolik tranzitni - jen asi 5% je transit v rámci celé Prahy, cca 15% transit vnitřní P (na úrovni MO). Čili zbylých 85% má v centru zdroj a/nebo cíl cesty. A ze "musi byt i kapacitnejsi a rychlejsi komunikace" - to je docela vec na diskusi. Napr. proc by se toto naopak nemohlo resit regulaci dopravy a zkvalitnenim MHD? Proč nezačít u tak elementárních věcí jako územní plánování (URMe, odpočívej v pokoji)... Ale nebojte, Praha kraci smerem, po kterem volate vy. Zkrátka zkusme nenadávat na pár (byť prudících) značek na Magistrále a nadávejme na to, že praze chybí koncepce rozvoje dopravy, že s územním plánováním to jde od 10 k 5.
Co se týče Prahy 6, tak dělám na zónách placeného stání a mezi požadavky je dát naprostou většinu komunikací (mimo Evroskou, JugoP., Gymnasijní,...) do režimu ZÓNA tempo 30. Čili na křižovatkách bude platit přednost zprava. Což objíždění obytnou zástavbou moc nenahrává...
Doprava se nezlepšila. A nezlepší se do té doby, dokdy se do původní podoby nevrátí to "zaškrcení" vyústění na Kulaťák.