- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
... a dnes padají jen kvůli ziskuchtivosti soukromých developerů a uplácených ministrů
viz Václavák, Revoluční a další
Vzpomínám na tramvaje na Můstku, masakr. Vůbec nechápu jak tehdy lidi jezdili do práce. A první trasa z Florence na Kačerov, to byla atrakce pro celou republiku. Teprve ta předčila jezdící schody na Václaváku a samootevírací dveře na letišti. Ostatně, když vidím na dokumentech tu jámu uprostřed Václaváku pro jeden hloupoučký podchod. Nevznikla krize v tramvajové dopravě právě dík jeho výstavbě?
Pokrok tu samozřejmě je. Tehdy se kradlo tajně a za zlodějnu se jeden styděl. Dnes je metro pod náporem vandalů, smažek a bezdomovců. Na nelegální reklamě si lze přečíst kontakty na firmy, co klidně kradou ze společné kasy, co souhlasí s životním stylem vandalů a anarchistů, a co jako? Žádný postih. Ze zlodějny se stal veřejný sport pro mládež a studenty z celé republiky. Vůbec nás neokrádají nějací politici a zkorumpovaní úředníci. Češi si svoji zemi hrdě rozkrádají sami. Na metru a MHD v Praze je to dost dobře vidět.
Tramvaje na Václaváku jezdili i dlouho po výstavbě podchodu
Ano, toto heslo hlavně s tím věčným budoucím časem tu zrůdnost vystihuje nejlépe :D
banány byly akorát kolem vánoc a na maso se stály fonty (občas hloubám nad tím kde ho lidi brali když na osobu byla roční spotřeba o 20% vyšší než dnes), Stavělo se jen 50 tisíc bytů ročně a hlavně v těch hnusných králikárnách terý teď stojí v Praze 40.000 Kč na metr na periferii. Všechno bylo takové zašlé zato teď až na vyjímky téměř všech bývalých továren zarostlých kopřivama a bezem se to teď všechno blýská novotou (co na tom že města jsou kvůli opravám center zadlužené). Loni v zimě sice jen v Praze zemřelo 22 lidí na podchazení ale ti si za to přece mohli sami kdežto teď má každý příležitost. Byli jsme v průměrné životní urovní jako rozvojová země kdežto teď už ne, Akorát ten odstup od těch se kterými jsme se poměřovali se nijak zvlášť nezlepšil.
Chapu ze se po staraych dobrych casech styska. Ale ber to tak, ze to ten rezim vedl od 10 k 5 a kam by to dovedl, kdyby se nepolozil, muzeme videt na Severni Koreji. To zaostavani za zapadem by bylo proste vetsi vetsi, stejne jako by byly vetsi a vetsi problemy, ktere to prinasi.
Ja jsem rad ze si muzu zajit do obchodu kdy chci a koupit si co chci, dokonce bez toho, abych musel poslouchat drzkovani prodavacky, vladkyne doby. jsem rad ze se muzu kdykoliv sbalit a vyrazit prakticky na libovolne misto na svete a nikdo mi v tom u nas nebude branit. Jsem rad ze muzu nosit dziny, poslouchat jako chci muziku, jsem rad ze si muzu sednout k internetu, jsem rad ze veci ktere si koupim nejsou technologicky 20 let zastarale. Vyhovuje mi cist necenzurovane zpravy ze skoro nekonecneho mnozstvi zdroju a jsem nadsen ze muzu projevovat nespokojenost s vladou nebo zrizenim, kdyz uz to na mne teda prijde.
ale dobře za něj. Stavělo se tehdy rychle, škoda jen devastace, kterou znamenala většina stanic (zvlášť hloubených) pro svoje okolí... okolí Nádraží Holešovice dodnes díky tomu vypadá jak po válce, asi nejnešťastnější část. Spolu s Áčkem se už naštěstí poučili. Taky škoda R1, ty mohly mít ještě velkou budoucnost, podobně jako naše tramvaje....
Tramvaje z CKD padly kratce po 89' protoze uz je temer nikdo nechtel pro zastaralost. Pokus o konstrukci tramvaje odpovidajici tehdejsim standardum se moc nepovedl.
Jo R1, po tech koukali tenkrat i francouzi.
...a proto nešlo postavit nástupiště uprostřed"
:
Jak pravil kdysi Werich - "máte pravdu, ale zní to blbě"
Doteď potom ale nechápu, proč se tenhle typ stanic staví dodneška (snad na povrchu to ještě jde pochopit). Když totiž sejdu omylem na opačnou stranu, tak mám chuť po tehdejším architektovi něčím hodit....
povazuju za jednu z lepsich veci, ktera tu po rudejch zustala.
Po rudejch tu zůstala základní síť dálnic i silnic, výroba téměř všeho, co jste si mohl přát a vyrovnané rozpočty. Teď už zůstalo jenom to metro a dálnice a ani ty kapitalista ještě nepřekonal (leda tak cenou)
Krom metra tam jezdi i tramvaje v centru pod zemi, v nekterych mistech dokonce az pod metrem
to není možné. Jak to mohli zvládnou bez soudruhů komunistů? Vždyť přece každý ví, že kapitalisté nic neumí a jen komunisté všechno vybudovali.
Jeden maká a ostatní na něj koukají. Vlastně se toho zas tak moc nezměnilo :-).
Změnilo...dneska nemaká ani ten jeden...všichni koukají:D
...kapitalista je lepší tunelář než komunista