- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a proc tohle nereknou DP jejich ucetni, ale externi firma? Kdepak se asi stala chyba...
Účetní by za použití mozku a kalkulačky nedostali zaplaceno tolik, kolik nabízí auditorská společnost.
Investice do infrastruktury DPP (nákup tramvají, busů, stavba metra) by mělo platit samo město. DPP by se mělo pouze starat o to, aby bylo provozně v tisku
když provize jsou tak lákavé a díru v rozpočtu občané zaplatí?
Nevím proč se kupoje tolik nových autobusů a tramvají, když je zde tolik starších, které by stačilo zgenerákovat za pár drobných a každý autobus by mohl jezdit dalších 10 let a tramvaj třeba dalších 20 let.
Kolik dostane magistrátní úředník za nákup nové tram a kolik dostane za opravu?
Kolik dostane za to, že nechá tram dojezdit(km dle očekávané životnosti a až pak generálka/nákup nové)?
Zajimalo by me, kolik stal ten audit. Jinak koukam na web tech auditoru, kde maji "aktualni novinky" z roku 2009.
Je totiž na kolejoničiče (14T/15T), OpenCard, outsorcing uklízeček, kamerový systém a další priority.
Mimochodem je nutné dodržet 100% nízkopodlažnost (i kdyby byl vůz nepřístupný jako 14T, u které nevidomí ocení nástup kdesi vzadu)
Tenhle moloch jenom polyká peníze, za něž odvádí mizernou práci
A všichni budou jezdit jak do práce? Ty chytroline ...
Praha prohraje a prachy zaplatí nejlépe zbytek republiky. Ach ti pražáci