Diskuze

Odhlučnění magistrály je v nedohlednu, Praha 4 s ním chce začít sama

Praha 4 nechce vzdát boj za odhlučnění části magistrály na jejím území. Po středečním verdiktu Ústavního soudu, který určil, že Praha nemusí nijak řešit hluk v okolí hlavní pražské tepny, se chce městská část pokusit řešit palčivý problém sama. Skupina expertů a politiků teď pracuje na návrhu nové podoby magistrály.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Pasifae

19. 1. 2012 10:30
Praha 4

Tak to jsem zvědavá, jak s tím Praha 4 pohne, každopádně mám radost.

0 0
možnosti
JN

Bubrak

5. 3. 2012 23:04
Re: Praha 4

a s cim? ze misto ve 3 pruhach budou stat auta ve 2 2x dele a zasmradi mnohem vic vzduchu?

0 0
možnosti
MK

Komár

13. 1. 2012 15:44
Praha 4 na hrad! :-)

Nabízí se otázka, proč Praha 4 povoluje výstavbu na Pankrácké pláni, která mi bude generovat dopravu a zároveň fňuká nad intenzitami IAD na magistrále :-)

0 0
možnosti
M

mak1_re

14. 1. 2012 18:45
Re: Praha 4 na hrad! :-)

ad 1) - kapschovné pro radní

ad 2) - populismus pro voliče

blééééé

0 0
možnosti
JJ

Briťák

13. 1. 2012 8:11
Nechte všichni auta doma a jeďte MHD!!!!

Už vidím, jak starosta začně prosit, aby se všichni vrátili do těch hnusných, špinavách aut. Vždyť je městská už dost narvaná a kdyby tam jelo jen o půlku víc lidí, tak zkolabuje.

0 0
možnosti
H

Hroznej_puberťák

13. 1. 2012 9:05
Re: Nechte všichni auta doma a jeďte MHD!!!!

Jezdím MHD denně a v naprosté pohodě, nenarvanou. Nevidím problém...

0 0
možnosti
KD

azazzelo

13. 1. 2012 7:16
Alžběta Rejchrtová, dvojka ve čtvrtém obvodu

"Jako občan jsem kvůli hluku zorganizovala žalobu vlastníků nemovitostí na magistrát. Město musí u magistrály a Jižní spojky vybudovat protihlukové stěny, valy, polozavřené tunely nebo musí vyměnit okna. Jako politik budu prosazovat, aby město zavedlo na magistrále co nejdříve mýtné, snížilo a kontrolovalo rychlost a vyhradilo jeden jízdní pruh pro vozidla s více cestujícími." Členka zastupitelstva Prahy 4, členka Výboru pro dopravu v klidu, členka Komise pro bytovou politiku.

Aneb u Ústavního soudu to projela již spíš Praha 4 proti Magistrátu. Hloupá zpráva, paní aktivistka a zastupitelka může prostřednictvím radnice Prahy 4, přispět ke "spravedlivé válce" Prahy 4 proti řidičům a ostatním městským obvodům. Resp. když se omezí Legerova, opravdu to berou řidiči hromadně Michlí? To je celý problém sporu? Protože jinak je Michle zasažena Magistrálou nejméně ze všech. :-/

0 0
možnosti
K

Kuba999

12. 1. 2012 22:50
starosta Horálek

Ááá, další populistické vyjádření zkorumpovaného starosty Horálka, který v minulém volebním období bral milionové úplatky za povolení jakékoli větší stavby na Praze 4...

Jelikož se bojí, že by mu na to přišli, až nebude ve funkci, tak chce být zvolen i potřetí.

0 0
možnosti
IF

ifox

12. 1. 2012 20:19
Dokončení městského okruhu

provoz na magistrále téměř neovlivní. Termín 2018 je zde jen kvůli tomu, aby se to mohlo "zatím" odložit a neřešit.

0 0
možnosti
PO

pavlik12

12. 1. 2012 19:25
Řidiče to nějak baví

Paní aktivistka asi žije v představě, že řidiče kdovíjak baví trmácet se centrem Prahy od severu k jihu po Magistrále - nejlépe několikrát denně.

Jenomže ona jiná spojnice severu a jihu prostě neexistuje - dokonce ani ty původně (v 60. letech) plánované další 2 magistrály sever-jih .. a hlavně ne vnější okruh.

Ten totiž blokují její další soukmenovci, kterým by měla za současný stav dopravy v centru poděkovat.

0 0
možnosti
J

jamski

12. 1. 2012 20:03
Re: Řidiče to nějak baví

Za stav komunikací je zodpovědný ten, kdo je provozuje, nikoliv aktivisté.

I když je pravdou, že aktivisté jakékoliv řešení většinou komplikují a prodlužují

0 0
možnosti
PS

sorvon

12. 1. 2012 18:02
transitní doprava

možná již je načase dostavět kruh kte:-Prý patří k moderní metropoli a vyřešit alespon dílčím způsobem tranzitní dopravu přes Prahu .Neví proč by každý vidlák měl jezdit centrem města ,když by měl okruh.Je ostudou ža ani po 20 letech nebylo veení prahy tento problém vyřešit!

0 0
možnosti
DB

Lokýt

12. 1. 2012 19:07
Re: transitní doprava

Potíž je, že ani ten okruh už se tam nevejde...

0 0
možnosti
JN

Bubrak

12. 1. 2012 17:17
Ekoreroristka Rejchrtova

Je nesmysl aby cokoliv rikala, kdyz se k ty silnici pristehovala a diky ty silnici mel jeji byt NIZKOU CENU!!!!!!!!! At jde do haje a at se na dalnici zrusi omezeni 50km/h. Vsichni co bydli u letiste nebo kdekoliv u tramvaje maji taky smulu!!!!!! Copak to nikdo nevidi jaky je to nesmysl????

0 0
možnosti
K

Keni

12. 1. 2012 21:52
Re: Ekoreroristka Rejchrtova

stačí bydlet u zastávky BUS v kopci. Ale naštěstí většina lidí je narozdíl od některých rozumná. Zákon by měl ty požadavky vychcaných .... nějak řešit. Přistěhoval jste se k letišti, železnici, průmyslové zóně ...., tak nemáte nárok na jakoukoliv stížnost, krom změny stavu. A rekonstrukce či nárust intenzity na nezvětšené velikosti není změna. To samé, proti rozšíření, co již bylo schvalované před dobou přestěhování (rošíření Ruzyně se již zacalo po válce opravdu stavět, dokud to komančové nezastavily).

0 0
možnosti
K

kešav

12. 1. 2012 17:11
Obchvat Prahy

Přestaňte už konečně řešit dopravu uvnitř Prahy.Podívejte se na silniční mapu ČR jak všechny silnice vedou do Prahy.Prioritně dokončete obchvat a spoustu dopravních problémů v Praze se vyřeší již samo.

2 0
možnosti
VI

Vit I.

12. 1. 2012 17:49
Re: Obchvat Prahy

R^

0 0
možnosti