- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak to jsem zvědavá, jak s tím Praha 4 pohne, každopádně mám radost.
a s cim? ze misto ve 3 pruhach budou stat auta ve 2 2x dele a zasmradi mnohem vic vzduchu?
Nabízí se otázka, proč Praha 4 povoluje výstavbu na Pankrácké pláni, která mi bude generovat dopravu a zároveň fňuká nad intenzitami IAD na magistrále :-)
ad 1) - kapschovné pro radní
ad 2) - populismus pro voliče
blééééé
Už vidím, jak starosta začně prosit, aby se všichni vrátili do těch hnusných, špinavách aut. Vždyť je městská už dost narvaná a kdyby tam jelo jen o půlku víc lidí, tak zkolabuje.
Jezdím MHD denně a v naprosté pohodě, nenarvanou. Nevidím problém...
"Jako občan jsem kvůli hluku zorganizovala žalobu vlastníků nemovitostí na magistrát. Město musí u magistrály a Jižní spojky vybudovat protihlukové stěny, valy, polozavřené tunely nebo musí vyměnit okna. Jako politik budu prosazovat, aby město zavedlo na magistrále co nejdříve mýtné, snížilo a kontrolovalo rychlost a vyhradilo jeden jízdní pruh pro vozidla s více cestujícími." Členka zastupitelstva Prahy 4, členka Výboru pro dopravu v klidu, členka Komise pro bytovou politiku.
Aneb u Ústavního soudu to projela již spíš Praha 4 proti Magistrátu. Hloupá zpráva, paní aktivistka a zastupitelka může prostřednictvím radnice Prahy 4, přispět ke "spravedlivé válce" Prahy 4 proti řidičům a ostatním městským obvodům. Resp. když se omezí Legerova, opravdu to berou řidiči hromadně Michlí? To je celý problém sporu? Protože jinak je Michle zasažena Magistrálou nejméně ze všech.
Ááá, další populistické vyjádření zkorumpovaného starosty Horálka, který v minulém volebním období bral milionové úplatky za povolení jakékoli větší stavby na Praze 4...
Jelikož se bojí, že by mu na to přišli, až nebude ve funkci, tak chce být zvolen i potřetí.
provoz na magistrále téměř neovlivní. Termín 2018 je zde jen kvůli tomu, aby se to mohlo "zatím" odložit a neřešit.
Paní aktivistka asi žije v představě, že řidiče kdovíjak baví trmácet se centrem Prahy od severu k jihu po Magistrále - nejlépe několikrát denně.
Jenomže ona jiná spojnice severu a jihu prostě neexistuje - dokonce ani ty původně (v 60. letech) plánované další 2 magistrály sever-jih .. a hlavně ne vnější okruh.
Ten totiž blokují její další soukmenovci, kterým by měla za současný stav dopravy v centru poděkovat.
Za stav komunikací je zodpovědný ten, kdo je provozuje, nikoliv aktivisté.
I když je pravdou, že aktivisté jakékoliv řešení většinou komplikují a prodlužují
možná již je načase dostavět kruh který patří k moderní metropoli a vyřešit alespon dílčím způsobem tranzitní dopravu přes Prahu .Neví proč by každý vidlák měl jezdit centrem města ,když by měl okruh.Je ostudou ža ani po 20 letech nebylo veení prahy tento problém vyřešit!
Potíž je, že ani ten okruh už se tam nevejde...
Je nesmysl aby cokoliv rikala, kdyz se k ty silnici pristehovala a diky ty silnici mel jeji byt NIZKOU CENU!!!!!!!!! At jde do haje a at se na dalnici zrusi omezeni 50km/h. Vsichni co bydli u letiste nebo kdekoliv u tramvaje maji taky smulu!!!!!! Copak to nikdo nevidi jaky je to nesmysl????
stačí bydlet u zastávky BUS v kopci. Ale naštěstí většina lidí je narozdíl od některých rozumná. Zákon by měl ty požadavky vychcaných .... nějak řešit. Přistěhoval jste se k letišti, železnici, průmyslové zóně ...., tak nemáte nárok na jakoukoliv stížnost, krom změny stavu. A rekonstrukce či nárust intenzity na nezvětšené velikosti není změna. To samé, proti rozšíření, co již bylo schvalované před dobou přestěhování (rošíření Ruzyně se již zacalo po válce opravdu stavět, dokud to komančové nezastavily).
Přestaňte už konečně řešit dopravu uvnitř Prahy.Podívejte se na silniční mapu ČR jak všechny silnice vedou do Prahy.Prioritně dokončete obchvat a spoustu dopravních problémů v Praze se vyřeší již samo.