- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
O tech opravnach tram jsem nekde cetl, ze oni delali i pro jine a nestihaly. Externi zakazky se zakazaly a diky obnove parku se porouchane tram vetsinou odstavuji, takze teoreticky nemaji co delat. Ale pry to bylo jedna z malo vydelecnych oddeleni DPP, tak se nedivim ze nejaky kamaradicek nekoho ma zajem.
To same ty auta, musely bychom zaplatit 150mega, tak si to radeji za 750mega pronajmeme. Kolik stoji pohone hmoty a naklady na zamestnance? 600mega urcite ne,to bude tak polovina.
u podniku velikosti DPP nema u drtive vetsiny cinnosti smysl. "Outsourcovat" se vyplati firme s par zamestnanci treba ucetni. Ale netvrdte mi, ze podnik, ktery vlastni stovky vozidel, usetri tim, ze jejich opravu a udrzbu prevede na jinou firmu. To bych skutecne velmi rad videl ty podklady a cisla, ktera toto tvrdi.
Však to taky dalo spoustu práce a několik přepočítávání, než ta čísla vyšla aspoň zhruba tak, jaké bylo zadání...
proč se sakra musí většina činností dělat přes externí firmu. Ajo vlastně, chápu... někdo si potřebuje nahrabat.
Je zvlastni, ze pro soukromou firmu delaji jine firmy za polovicku nez pro statni. Kdyby bylo za prokazanou korupci dozivoti, ono by je to preslo.
Outsoursing je jen moderní výraz pro tunelování...