- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když se podíváte na četnost dopravních nehod, zjistíte, že tahle křižovatka je stejně nebezpečná jako ostatní v okolí. To jenom cykloaktivisti se tváří, že je na ní něco hrozného. To víte, když tu před lety jejich blahoslavený Bouchal nedal přednost tak na to tragicky doplatil - a to není možné. Křižovatky přece musí být postavené tak, že ani sebevíc prasícímu cyklistovi se nic nestane.
(Je zajímavé, občas se podívat na doprovodné fotografie k podobným článkům. Často na nich najdete cyklisty, co ignorují zákony, jen to hučí. )
To zase bude katastrofa, až to předělají. Znáte někdo nějakou rekonstrukci, která něčemu pomohla? Stačí nájezdy na kulaťáku!!
Křižovatka je řízena semafory, nějak nevidím, v čem je vlastně problém...?
Taky znam krizovatku dobre a nevidim tam zdany problem. Je pravda, ze na kole jsem tudy je jen 2x a nic moc. Ale nebylo by vyhodnejsi, kdyby cykliste jezdili po druhe strane a vytvorit jim spise nejaky cyklopruh uprostred Hlavkoma mostu podel koleji? Tam je mimourovnovy najezd z obou strana dostanou se tak perfektne do Holesovic. Naplavku, kde je silna doprava, z jedna starny voda z druha zed opravdu nepovazuji idealni pro cyklotrasy. Na ten Hlavkum most je v takovem stavu, ze se stejne poradne rekonstrukci nevyhne a misto by se tam naslo. I kdyz ted by tam byla jizda spise za trest, ale to je na nab.Kap.Jarose jiste take.
Cyklopřejezd má zvýšit bezpečnost, nikoli omezit provoz. Cyklopruh vedle parkovacího pruhu bezpečnost nezvyšuje (viz ulice v Olšinách - rozjedu se a někdo mi otevře dveře).
Obávám se, že některým úředníkům tohleto nedojde. A ideálně si budou dělat srandu z norem pomocí doslovné interpretace (jako v ulici Jugoslávských Partyzánů)