- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Netusil jsem. ze metro ma krome tras i podvozky.
není to problém.Možná ještě je v dílnách stolice na jejich opravy.Cestující nemusí mít strach,o nic nejde,maximálně by vlak jen vykolejil a v metru to nemusí být až tak nebezpečné(malá rychlost v tunelu).
Mnoho let trvalo Závodům VI Lenina , dříve a později opět ŠKODA, než přišly věci na kloub. V podstatě je dobře, že si hlupáci v Praze uzavřeli tak mizernou smlouvu bez záruky se Simensem. ten se snažil i v Plzni započít svýrobou a nemohl uspět. Šel tedy do maďárie.
Mám obavu, že v blízkosti svarů budou části podvozků praskat dál a intenzivněji a to bude dodavatel zobliga
Jo,ruské vagóny nepasovaly do krámu,i když jezdily bez problému...
moc tezke (praskal kvuli nim Nuselky most) a meli velkou spotrebu (rizeni bocnikovymi rezistory)
Informace, že na ODSTAVENÝCH vozech se trhliny nezvětšují a nepřibývají, mě vyloženě uklidnila. Už budu jezdit metrem úplně bez obav.
"Ve všech případech to bylo na vozech Siemens, které nebyly svařovány v Německu." - a kde tedy?
V Maďarsku, dle dnešních událostí ČT...