- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A pokutu těm, kdo ho nechápe. (Typicky v busech jedoucích do zastávky na znamení si hodně lidí zmáčkne tlačítko u jedněch dveří a pak přejdou ke druhým dveřím, aby si je taky otevřeli, ale tentokrát tlačítkem přímo na těch dveří.)
Že by dráhá nafta koupená za provizi, ale horší kvality? Ne to asi ne, takto to v České republice s antikorupční vládou nechodí
že IVECO (Karosa) běžně vyváží vozy na Sibiř nebo do Skandinávie, kde autobusy fungují i za polárním kruhem. Čím to asi bude?
teď netopí taky. Když je +10, tak topěj jak o život.
teplota může klesat až na -40. Když pražský autobusy musí parkovat na Jizerce nebo na Kvildě, tak to je těžký
Kdože to ubezpečuje? Aha, paní Honsová! Tak to jóóó...
Pražská MHD zapomněla reagovat na alarmující zprávy předních světových vědců o nebezpečí globálního oteplování , a takhle to dopadlo...
No ono to spis vypada, ze na ty kraviny reagovala.
Jsem zvědavý, jak dlouho budou jezdit autobusy SOR. Mají mít životnost pět let
Autobusy SOR byly vybrány zcela regulerně jako nejlepší na základě přísného výběrového řízení krátce poté, co pan ředitel Dvořák absolvoval úspěšně víkend na Štrbském plese, dopraven firemním tryskáčem vlastníkem SORu , skupinou J&T a odehrál svůj zápas v koňském polu. Tak toho nechte.
Pane Drápal, neplácejte hlouposti. Autobusy měly naftové topení naposledy někdy v roce 1981, (ŠM11). To,o čem by mluvíte je předehřívač chladící kapaliny a ten je nefunkční díky tzv. bionaftě, která je hustší než obyčejná nafta. Ta se ale do busů už netankuje od 27. ledna. Předehřívač se používá jen před výjezdem a po dlouhých přestávkách, takže skutečně vymrzlé mohou být jen první spoje.
Zima ve voze má několik důvodů. Ten první je, že autobus staví doopravdy na každém rohu. Řidiči, aby předešly stížnostem důchodců, raději otvírají všechny dveře a tak vůz řádně vyvětrá. Pokud je venku -10, nesmíte si myslet, že uvnitř bude +20. Tak výkonné topení nemá.
Další problém je, že cestující vlezou do vozu v oblečení jako kdyby jeli na Severní pól a protože jsou líní sudat si bundu, no tak otevřou okno.
Pro všechny, kteří si stěžují na zimu ve voze mám dobrou radu-zatopte si doma a neobtěžujte s hloupostmi ostatní. na zastávkách vám také nikdo netopí.
Také jsem se divil. Ale naftové topení měl snad ješte Ikarus.
Jinak to je ta ekoligie. V rámci ekologie je nutné do nafty přidávat biosložky, které nejenomže jsou kontraproduktivní, ale ještě zvyšují nároky na kvalitu paliva, palivové soustavy. Takže se sice nic neušetří, ale ted ješte jako bonus se budou vozy pravidelně v noci občas startovat. Pro ekořvouny, je to normální a dělala se to vždy. Prošte se třeba každé 3hodiny vozy na pul hodiny natočí.