- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pár vlaků zrušených, potom zastaví naprosto narvaný rychlík, do kterého se lidi prostě nedostanou, takže jak jsem se hnal k zadním vagónům, abych se tam dostal než odjede, na totálně zledovatělém nástupišti mi polobotky vysvětlily zač je toho trakce na kluzkém povrchu a rozsekal jsem si koleno i kalhoty (10cm trhlina, to je na odpis). A jelikož jedu na oslavu narozenin, musel jsem si koupit nové. Prostě paráda.
Ranní cesta do práce je s ČD dobrodružství za 1500.
Některé rychlíky z Prahy v Brně změní jenom číslo a pokračují dál do Jeseníku, Šumperka nebo jenom Olomouce. Ale jak se tam dívám na Babitron, tak Brno zase zachrápalo - R901 má 70 minut sekyru. To fakt nemůžou v Brně přistavit novou soupravu rovnou, když vědí, že je u Prahy průšvih a vlaky budou mít problémy? Stalo se to už při posledním problému z tím zabezpečovacím zařízením někdy tuším loni na podzim, stalo se to teď zase a bude se to dít dál, protože cestující si prostě v té zimě přece počkají... Protože ČD jako obvykle jistě nahazovali zpoždění nejvýš po 10 minutách, takže lidi mrzli na nástupišti!
Někdy to jde, někdy nejde. V neděli měl rychlík Cheb 6:30 - Plzeň 8:08 - Praha 9:50 kvůli lomu kolejnice někde mezi na Chebsku dvě hodiny zpoždění, takže z Plzně za něj jela jiná souprava. Evidentně proto, že byla zrovna nějaká vhodná k dispozici...
R752 117 minut, R751 60 minut, R818 55 minut..
Špatné porozumění psanému textu.
Věta o zpoždění 5 minut se týká problému s rozbitou výhybkou na hlaváku.
Požár u trati v Dobřichovicích, kde hasiči nakázali vypnout proud, je jiný problém.