- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jsem pro zvednutí. Důležité také je, aby se začala odtahovat i auta bránící provozu. Zrovna tohle MP ignoruje, obzvlášť, když auta stojí v průjezdním profilu tram. To se pak čeká klidně 40 minut, než si pro auto přijde majitel...
Jednou jsem ze zoufalství po půlhodinovém kroužení a hledání místa zaparkovala blízko širokého přechodu pro chodce na Palmovce tak, že jsem měla jedno zadní kolo asi 10 cm na přechodu a auto mi odtáhli. Platila jsem dva tisíce korun a ještě chtěli pokutu... Už to mi přijde docela dost. Bydlím na Praze 8, nejezdím z venkova, jak by se mohlo zdát... Spíš by měl magistrát zajistit dostatek parkovacích míst!!! Těžko si někdo může vzít auto s sebou domů nebo do práce....
Proboha! To je škody! Bydlíte v Praze 8 a na Palmovku jedete autem??? V tom případě se nedivte a plaťte (a to nejsem žádný fanda magistrátu a jeho ozbrojených šimpanzů MP).
už jim to nestačí, myslím těm, kdo se dělí o zisk. Na vlastní oči jsem viděl, jak odtahovací vůz večer zvolna brázdil bočními ulicemi sedmičky a kontroloval poznávací značky a parkovací známky na oknech, aby mohl zavolat spřátelené policajty...
Kolik mají z jednoho požadovaného odtahu policajti?
Oficiálně nic. Správná otázka by byla "kolik z toho má policejní šéf a kolik náměstek na svých osobních účtech. "
Je to jednoduché. Jde o peníze - nic víc, nic míň. V r. 2010 měl magistrát z tohoto "obchodu" tržby cca 71,4 mil. Kč a následující rok si lidé začali dávat pozor a tržby klesly na cca 53,4 mil. Kč při vyšších nákladech. NEJDE o bezpečnost provozu, NEJDE o místa pro rezidenty, celé je to POUZE A JEN o tom vytáhnout lidem další peníze z kapes!!!!!
Alarmující je, kolik peněz se vybralo a kolik jich z toho získalo město. Je to obrovský rozdíl a ten přistává mimo město. Kromě toho, město nás kdysi krmilo sliby, jak bude stavět místa pro parkování - samozřejmě realita je zcela odlišná. Vybudoval se pouhý zlomek toho, co by bylo potřeba a město i nadále podporuje zhoršování stavu povolením staveb bez výstavby veřejně přístupných parkovišť. Odstrašujícím příkladem je "superprestižní" Brumlovka a je to velká ostuda i pro Radima Passera, který za Brumlovkou stojí. Lidi z kanceláří musí svými soukromými vozy zaplavovat široké okolí, protože veřejné parkoviště s rozumným poplatkem pro celodenní parkování na Brumlovce jaksi chybí. Nevidím technický důvod, proč v centru za desítky miliard korun nestojí parkovací dům, který by za cca. miliardu nákladů vyřešil parkování pro nějaké 2000 vozidel a výrazně tak situaci pomohl. Proč by to stavebník dělal? Stačila by podmínka města ... Podobná situace je ale i na mnoha jiných místech.
Je asi více hladových krků anebo jsou jednoduše nenasytní
Proč? Pokud se to bude týkat jen odtahu s vrácením auta, tak v tom nevidím problém, ta cena (ne dvojnásobná, ale o 920 kaček vyšší) je reálná.
Pořád ! Všechno! A pak budete čumět.
Smradlavé překážející plechovky bych rovnou zabavoval a nechal sešrotovat. A majiteli sebrat volební právo a nechat ho vyšetřit na psychiatrii. Auta totiž spoustě lidí zatemnila mozek.
Ty nejsi znevýhodněný sociokulturně, nýbrž mentálně.