- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tedy privatizovat, ať si město služby kupuje u soukromníka ... Byl by pokoj.
Něco podobného už tady mnohokrát bylo, a vždy to fungovalo tak rok, dva. Potom začal soukromník zdražovat, zdražovat, a nakonec muselo město nebo stát firmu znovu odkoupit.
je to nejlepší, co kdy po pražských tramvajových kolejích jezdilo a jezdí. Ty nové kšunty za miliardy si strčte za klobouk.
Je to dobrá tramvaj ale ta zrychlovačová výzbroj u těch původních T3 není do města moc vhodná. Úplně nejlepší je ta rekonstruovana verze T3 R.P jezdím už 19 let tak vím co říkám. Ale jinak souhlas. T3 je to nejlepší a i nejkrásnější co kdy po kolejích jezdilo.
Takhle to funguje ve státních, polostátních, krajských a městských firmách. Kdejaká rudooranžáda si může vyskakovat a mluvit do řízení podniku.
No jak to vypadá, když do řízení podniku mluví modroptáčníci, vidíme momentálně všichni, žejo...
pokud je proti něčemu p. Březina,je naprosto jasné,že je to dobrá věc,ale tento oranžový mág to potřebuje z nějakého důvodu odstranit.Prostě klasika - Březina,orange,levárna.
Jj, přesně tak. Reakce takových potrefených hus mně šetří čas - názor mám hned, ani to nemusím studovat a je to na 99% přesné..
Já být novým ředitelem, tak tihle nefachčenkové budou jako první na dlažbě.
Měl by to být koukám: Nestraník, manažer, dopravák a slušnej člověk. Ale až uvidí v jakým bordelu a outcorsingu to jelo, tak raději sám rezignuje.
tím snadněji se ztrácejí různé dokumenty, faktury, smlouvy, důkazy...
to nepřekvapuje, nejsi schopan chápati cokoliv