- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nějak nevím, co si mám pod tím představit. Jako že nikdo rok nehlásil, že zabloudil, či něco podobného?
že se dá podle jakýchsi cedulí za desítky mega najít výstup podle GPS
ale když se podíváte na fotku 2 (nový systém) a srovnáte jí s fotkou 5 (stávající systém), jsou přestupní stanice značené daleko, daleko hůř. Pro mě jsou v tom schématu téměř neviditelné.
neumějí nic udělat přehledně a levně, tak ať nedělají nic. škoda že nejde ty rudooranžový stávkující odbořáře vyházet na chodník ... dneska jsem jel céčkem kde seděl uprostřed pozvracenej bezdomáč ... v celym vagonu dva lidi a smrad jak když se odkope selka .... za tohle platíme ....
Aha, takže za to že jel ve vagonu žumpuch můžou odboráři. Aha...
a ještě tedy poslední...já taky rád cestuju a taky rád využívám MHD, ale přijde mi, že pražský metro není zdaleka nejhorší, co do orientace, jednak jak jsou jen dvě koleje, narozdíl od velkejch měst, tak je to přirozený a druhak třeba i transity mi přijdou velmi přehledný...vím, že nemám k pražskýmu metru odstup jako cizinci, co jedou poprvý, ale třeba pochopit systém metra v ny mi dalo hodně zabrat
na několika místech již fungujícího informačního systému, který ukazuje čas do příjezdu té které linky na tramvajových zastávkách.....
Nádraží Vysočany Malostranská...souhlas, totalitní souhlas
tady se asi přidám k většině...karlák mi přijde skoro hůř přehlednej než ostatní stanice metra :)) stávající značení je podle mě naprosto dostatečný, to že občas vylezu jinde se mi samozřejmě taky stává, zejména na stanicích kde běžně nevystupuju, ale to je jak už tu někdo psal vcelku malá komplikace důležitější je, že tlačítko dveří se mačká jen když svítí a na trojce sedadle se na tý jedný sedačce sedí nohama směrem ke dveřím a ne směrem k tý dvojsedačce, aby si mohl sednout i někdo jinej to mě trápí víc než cedule...
k tomu sezení - mnohem lepší bylo původní uspořádání, tj. podélné lavice. Teď se mezi sedadly špatně prochází, při výstupu/nástupu překáží uprostřed tyč, ...
má trasa B jen 5 stanic, takže takové cedule jsou pro neznalé jen matoucí
Na tom obrázku je cedule, která má být vstupní orientační cedulí. Tj. vběhnu do stanice a potřebuju vědět, kterým směrem je která konečná, když tam vidím vlak metra. Sice se mi tohle pojetí nelíbí, ale tahle cedule nahradila klasickou textovou kolej jedna, kolej dvě a název konečné. Za touto cedulí smaozřejmě jsou plnohodnotné cedule se všemi stanicemi jako dříve.
Nové značení mi přijde jen jako zbytečné vyhazování peněz.
Tohle stávající je dostačující, v metru jsou plánky s podrobně popsanými trasami všude.
Měnit stávající a fungující za nové, mi přijde víc než neúsporné.
Není to potřeba a spíš mám pocit, že by se na tom chtěla spíš někdo napakovat.
to je takový národní sport - měnit něco co funguje jen proto že si myslím že to nové bude lepší a hezčí
Děs běs grafika. Evidentní tlačenka pro nějakého známého někoho z DP. Co se divím, žiju v Česku!
a třeba i z ušetřených peněz, že tato odpornost (třebaže dle článku světová) v Praze nevznikne - jedna zničená stanice stačí.
A pro autorku: navigace na linky povrchové dopravy je v metru na každé stanici napsaná, i bez "světového" EXIT