- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Prodloužení provozu metra byl Bémův předvolební tah ODS. Stávající šetření určitě nemá být o pouhém škrtání služeb, ale o restrukturalizaci ekonomicky špatně fungujících "státních podniků a úřadů". Jenže škrtnout službu je jednodušší. Pokud to první ODS neumí dělat, tak ať zmizí konečně již na věčné časy.
Noční život Prahy je totiž byznys. Průmyslové odvětví, které Praze vydělává pořádný balík. Nejde jen o studenty, ale i o turisty. Praha, která v 21:00 usne, jako celá republika, žádný turistický ruch nepřiláká. A provozovat v centru noční podnik, kam se hosté nedostanou, je hloupost. Nejde jen o metro. Jde o zavírání podniků ve 22. Jde o Prahu ve které večer chcípl pes, kam se turisté rádi nevrací. Jde o Prahu, která smrdí korunou.
Chtěl bych vidět ekonomickou rozvahu, když začneme omezovat noční život Prahy a slavně "ušetříme" 50 mil., zda obratem nepřijdeme o byznys za 1-2 mld.?
Životní styl Pražanů, a Čechů obecně, žádný noční život negeneruje. Každý Pražan prchá po 17 daleko za Prahu a centrum Prahy, mimo jeho vlastního platu, mu již nic neříká. Když jsem obcházel hosty nočních podniků, jsou to často studenti z Moravy a Slovenska. Pokud naplní podnik, přitáhnou turisty. Teprve plný podnik láká hosty a vydělává peníze. Je to citlivá záležitost. Jak si hosté odnaučí chodit, těžko opět přijdou. A podnik, kde chcípl pes, je okamžitě v dluzích. A opět trvá dlouho než se jeho popularita zvedne a začne prosperovat, pokud vůbec. Zrovna ty studenty v centru by si Praha měla hýčkat. Zajišťují mj., že Praha v noci žije, má co nabídnout a především ekonomicky prosperuje.
Pražský Dopravní podnik totiž hledá kvůli omezeným financím způsoby, jak ušetřit. Začíná proto mimo jiné omezovat rozsah hromadné dopravy Zdroj: http://praha.idnes.cz/prazane-se-prisli-rozloucit-s-poslednim-vlakem-prodlouzeneho-nocniho-metra-1vv-/praha-zpravy.aspx?c=A120304_094440_praha-zpravy_sfo
Kdy už konečně páni novináři vezmou v potaz fakt, že to není Dopravní podnik, kdo hledá kvůli omezeným financím způsoby, jak ušetřit a kdo začíná omezovat rozsah hromadné dopravy, ale organizátor městské dopravy, firma Ropid.
Zrušení nočního provozu metra není výmysl DP, stejně jako nebyl výmysl DP jeho zavedení, rozsah dopravy ve městě, co odkud kam pojede určuje právě Ropid.
DP je jen jedním z mnoha dopravců.
aby se z toho nepotento, já žil bez nočního metra před tím, budu bez něj žít znovu, noční spoje fungují spolehlivě i mimo metro
Rozmazlenci ti lide v 21. stoleti. Za nasich casu nebyl felcar, nebyl penicilin, jezdilo se na koni a sralo do krovi ... a co ? Taky jsme zili Vy jste teda koumes vam povim, nalozit vas do letadla, vyhodit v rovnikove africe - jsem si jist ze byste si tam nestezoval - viz vase logika = vsak tam taky zijou a bez metra
takovy spoje vyuzivalo? Podle mne jen ty absolutni trosky, nikdo jinej po desaty vecer do metra nevleze.
Hodte sem odkaz kde jste koupil tu kristalovou kouli v ktere tohle vse vidite ... taky bych jednu koupil at se muzu presvedcit odkud tahate ty sve rozumy
Stačilo mi mrknout na tu fotku - jeden hipík s umaštěným hárem a lenonkama, cosi těžko určitělného pohlaví převlečeného za vosu... kdo jiný má na takové kratochvíle čas?
Ta hysterie vypadá, jako by tím skončila celá noční městská doprava. Ne, je to jen návrat ke stavu, který fungoval desetiletí. Kdo jezdí v noci do, nebo z práce, si spoj najde tak, aby mu vycházely přestupy, kdo jede z hospody, může to udělat taky a když ne, houby se stane, případná procházka ještě nikdy nikoho nezabila.
Mmch, milí protestující pražáci, přijeďte se někdy podívat k nám na venkov. V Brně máme noční dopravu jen autobusovou, zato vynikající. V každou celou rozjezd od nádraží, kde se všechny linky sjíždějí, čekají na sebe, nechají lidi přestoupit a vyrazí. V pátek a v sobotu je to sem tam i o půl, navíc na nádru se dá pojest, počkat v teple, když se nezadaří.. Kam se hrabe krtek
Měl jsem za to, že tento systém, kdy se všechno rozjíždí od HN už docela dlouho neexistuje.
doby, kdy DP Praha byl dojnou krávou pro mafiány, se dnes musí díky tomu šetřit a škrtat spoje. Nejde mi v tomto momentě o metro, ale o tramvaje a autobusy... někdo nahoře nakradl, odnesou to ti dole - cetující. Nechápu tuhle politiku a systém vedení takové firmy, jakou DPP je!
No hlavně že se Dvořák všem směje... spravedlnost není, tedy aslespoň ve smyslu našeho soudnictví že? (blijící smajlík)
A můžete mi říct, co by tak asi ten soud soudil, když lidé, co mají ve všem jasno, vylévají vztek na iDnes, místo aby dodali důkazy, že Dvořák ten majetek získal protiprávně?
jako v čem je ten problém??vždyť busy a tramvaje budou jezdit v noci dál, o co teda jde??? nemyslím tu otázku zle, jen furt nevidím v čem je problém, prosím o vysvětlení
rozdíl mezi komfortem a dostupností metra a busů v Praze je opravdu značný...obrovský
koho zajímá na co má kdo čas v jednu v noci?
Dvořák říkal před několika dny v rozhovoru pro idnes, že za poslední roky pod jeho vedením vytvořil obrovský zisk...nechápu...pražáci ODS vám lže????? Praha už nemá peníze, šéf DP lže, spousta věcí se stěhuje do Brna, Plzně...ptaha už není to co bývala a to jsem pražák