- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Předpokládám že to bude GPRS router nebo když bude hodně dobře, tak EDGE router, takže když se připojí 2,3,5 lidí, tak bude sranda si nasosat jen stránku iDNES... Probo Bus Beroun nejspíš představuje malý "Americký sen"
No, z Berouna vede velice frekventovaná železniční trať na Smíchov. Nemslím si, že je přímá dotovaná linka BUSu správné řešení. Ano jistě je to pohodlnější a příjemnější, ale za kolik stovek miliónů ? Nemá smysl držet každou železniční trať pro deset osob, ale celému MHD chybí koncepce. Ekologické elektrifikované metro, tram a železnice jako páteřní a bus jen na svoz.
Ale je pravda, že WIFI ve vlaku a metru citelně schází. V meziměstském busu je to přínos a v tramvaji a bus MHD vyhazování peněz, protože stačí předražené připojení od operátorů.
Koncepce sice chybí, ale zrovna rychlíky od Berouna dělá bus z důvodu SŽDC - jednokolejná plná trať, kam by se další Sp/R nevešli. (možná to souvisí s tím, že stát dává více peněz na silnice, než na železnice.) Chybí dlouhodobá koncepce a za to přebývají spory(PID vs SID).
Jak pomůže WiFi u dotovaných spojů? Zvýší počet lidí v MHD oproti autům? Kdo potřebuje net, ale nemá paušál?
Když si vezmu že nemalá část D5 má pokrytí sotva na úrovni EDGE a mnohdy jen GPRS (kupodivu u všech operátorů) tak co s tím udělají 3-4 klienti sdílející linku je nepěkná představa.
ale pravda - pořád lepší než vlak, tam je mnohde pokrytí děravé úplně.