Diskuze

Po nejdražší cyklostezce v Praze nelze projet, přetnulo ji staveniště

Na kritizované cyklostezce v pražských Vysočanech, která přišla na více než sto milionů, vystřídali cyklisty stavbaři. Stezka totiž vede přes soukromý pozemek a jeho majitel tu začal stavět bytový dům. Cyklisté tak musí nosit kola na ramenou po schodech. Provizorium potrvá dva roky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pali.č

12. 3. 2012 9:35
Cyklista

další druh nepřizpůdobivé chrtáněné menšiny, na jehož koníček se vynakládají zbytečné miliardy ze státního rozpočtu. Cyklisti nemaj na světe co dělat.

1 0
možnosti

Leinad

12. 3. 2012 13:34
Re: Cyklista

A proto je správné naprosto neúčelně stavět cyklostezky po kterých nikdo nejezdí nebo rovnou se po nich jezdit nesmí. :-P

0 0
možnosti

holes5

9. 3. 2012 15:52
dům

to tu stezku pak vytočí toboganem nahoru přes ten dům? takže dalších 100 mega? Rv[>-]Rv

0 0
možnosti

Rada.K

11. 3. 2012 20:01
Re: dům

Stezka povede po náspu kolem domu. Z těchto fotek http://www.rezidenceeliska.cz/drawings je to patrné.

0 0
možnosti

Rudý přízrak fights for freedom

9. 3. 2012 15:46
v pohode jsme zvykly

podobne dopadla tzv. cyklolavka pres Vltavu mezi Modranama a Zbraslavi, cyklolavka je sice vybudovana, ale udajne nezbyly penize na udelani vyjezdu a sjezdu, takze se na ni nikdo nedostane. Bordel - prazska ODS - klasika. RvRvRv

2 0
možnosti

Pavel170339558

10. 3. 2012 8:23
Re: v pohode jsme zvykly

nevíte někdo, kdy ta lávka bude dokončena? Ať mi nikdo netvrdí, že ty nájezdy jsou tak drahý. Stavební firmy nemaj práci, tak by se to snad nechalo dokončit za rozumnou cenu a poměrně rychle.

Jinak už by měl někdo sedět za znehodnocení erárních peněz, které investoval do něčeho, co nikomu neslouží a leží ladem!

1 0
možnosti

semperparatus

9. 3. 2012 13:03
Co dělá

stavební úřad Praha 9?

0 0
možnosti

Serf

9. 3. 2012 13:08
Re: Co dělá

Co by, sedi potichu, aby nahodou neslapnul nejakymu developerovi na kuri oko.

Pripadne se snazi lavirovat mezi developerem a obcanskou iniciativou.

1 0
možnosti

neandrtálec

9. 3. 2012 12:20
Hlavně je otázka, kdo bude chtít v tak zakouřeném

a hlučném ďolíku bydlet, nebo dokonce sportovat.

:-)

1 0
možnosti

Fuse

9. 3. 2012 12:35
Re: Hlavně je otázka, kdo bude chtít v tak zakouřeném

Souhlas, je to hnusný místo. Naproti sběrně šrotu (má se rušit) a daleko od všech zastávek mhd.

1 0
možnosti

neandrtálec

9. 3. 2012 12:16
ODS nás vede neomylnou cestou.

Naštěstí zabránili přijetí Eura.

:-)

To bychom z ostudy nevyšli.

:-)

I když by alespoň byli Eurokomisaři včas připravení na to nejhorší. Mohli bychom je posílat na školení do jednoho pražského Institutu. :-P;-DR^Rv;-)

0 0
možnosti

Lemit

9. 3. 2012 12:06
stejne

si myslim, že se ten barák postaví přímo do cesty té cyklostezky a ta se následně bude muset přestavět.

0 0
možnosti

Lord Havelock Vetinari

9. 3. 2012 11:58
Já stejně nechápu

proč se ty cyklostezky musejí asfaltovat. Mně to jízdu nijak nevylepší, a naopak se tam jeden musí neustále vyhýbat bruslařům. Lepší je normální tvrdá hlinito-písčitá cesta, která se moc nerozbahní, když trochu naprší.

5 0
možnosti

Allexx

9. 3. 2012 12:07
Re: Já stejně nechápu

ono jde hodně o to, kdo to spravuje a na co má techniku - TSK preferuje právě asfalt ... jinak s vámi souhlasím, že mnohde by stačila nějaká dobře provedená mlatovka apod., ale pokud se udělá blbě je to neprůjezdný a takové příklady se bohužel najdou např. Dolní Počernice - Xaverovský háj :(

0 0
možnosti

Homer _9

9. 3. 2012 11:48
A o co jde?

Účel ta "cyklostezka" dávno splnila - viz. cena.

Nějaké ježdění na kole je podružná věc.

Mimochodem - ohrozit veřejnou investici tím, že ji provedu na pozemku který mi nepatří a tím dobrovolně vystavím erární peníze možnosti znehodnocení - za to by ve slušné zemi byl kriminál. Ale snad jen u nás je možnost utrácet a krást a nenést nikdy za nic žádnou zodpovědnost.

11 0
možnosti

Allexx

9. 3. 2012 12:09
Re: A o co jde?

jenže jak to chcete řešit, to by nebylo možné cyklosztezky v Praze realizovat vůbec ... tím vůbec neříkám, že pro rozvoj cyklistické dopravy opravdu jako dopravy jsou cyklostezky jediné správné řešení

0 0
možnosti

superkutil

9. 3. 2012 11:37
Problém je v tom, že za tunel nikoho nezavřeli.

Nechápu, že tyto rozkrádačky projdou a nikdo není potrestaný. Sám řeším tunel provedený pozemkovým fondem a je zajímavé, že to nikoho nezajímá, nikdo to nechce řešit. Všichni od toho dávají ruce pryč.

4 0
možnosti