- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
spousta zbytečně vyhozených peněz za stavbu, provoz a údržbu semaforu, který je naprosto k ničemu.
Cca 60% všech semaforů v Praze je naprosto zbytečných a slouží jenom jako tunel na peníze pro firmu Eltodo, kterou tímto magistrát financuje.
Konečně je jedna z nejhorších silnic v Praze, která nebyla opravována přes 20let dá dohromady. Ale bude to k breku. Nový světelný přechod v prudkém chodci, vedoucí od základní školy nikam (na zastávku bus slouží ten o 70m níže) u domu pro seniory a střední obchodní školy. Takže zbytečné rozjíždění přecpaných busů do kopce.
Přes Botič, kudy jezdí dosti cyklistů se bude dělat nový most, ale na podjezd pro cyklisty se zapomnělo. Ono se to časem vyřeší nějakým dalším semaforem.
Bude se řešit i jedna z nejsložitějších křizovatek v Praze Nuselská x Michelská. Dají se sem semafory, které nejspíše způsobí nikdy neexistující kolony v této části Nuselské. Je pravda, že Michelská bejvává ucpaná, ale plynule to popojíží a pak je klid. Je pravda, že díky zastávkám bus v křižovatce a jejich rozjíždění a odbočování to je složitém, ale vždy to funguvalo bez problémů.
Bojím se toho, že to po rekonstrukci bude nenapravitelná hrůza a vizitka neschopnosti dopravního plánování. Ale Eltodo je asi spokojené
jedna nejsložitějších není ani náhodou, je to jen obyčejné téčko. na takových nebývají problémy ani když tam jsou semafory. tramvajová linka tam jezdí tuším jen jedna, takže tam nebude dělat paseku ani její preference. pro ty co jezdí po nuselské to samozřejmě zlepšení nebude, ti si tam občas postojí na červené, zatímco doteď jeli plynule po hlavní.
Nějak mi není jasné, proč nemohou celou ulici opravit za měsíc...co za měsíc, za týden by se to dalo stihnout...a možná by se ušetřilo, bylo by třeba hodně lidí a dražší technika, ale platit 20 flákačů nejeden půlrok podle mě není nijak levná věc...
Jezdím tamtudy busem do práce, takže už se nemůžu dočkat, navíc jak jistě zase krásně ne/navážou tramky na přestup na kohinooru :-/
První dvě uzavírky - šlo to udělat naráz a ne se pak prsit, jak to pak otevřeli o měsíc dřív.
A sranda bude, že až dokončej tuhle pošahanou třetí opravu, budou příští rok dělat další, čtvrtou, protože to, co opravili při první uzavírce, jim zničej při přístavbě další budovy BB nahoře na zastávce Na rolích.
takovej kousek silnice smolit na několikrát, naposled to bylo zavřený skoro rok, když jsem tam pak jel, tak jsem nevěřil vlastním očím, kam až se jim to povedlo spravit
Michelskou už uzavřeli 2x - a objížďka byla až na jeden detail při obou opravách stejná, takže to mohli udělat klidně naráz + tohle a nebo to měli udělat rovnou celé naráz a byl by klid, tohle nějak nechápu...
Mě není jasné, co tam takovou dobu opravují...