- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
chybí především úsek z Řeže do Máslovic-Dolu. Před pár lety projekt stopli zelení, protože prý chodníček kolem Vltavy by rušil ekologii.
Takže se dojede do Klecan a kousek do Řeže a následuje šílená kozí stezka po úzkém vrcholu rozpadající se opěrné zdi vysoko nad Vltavou, cca 5km. Viděl jsem tam plačící Němku tlačící kolo ověšené batohy. Z Dolu až do Hamburku už je to dobrý.
No, ocekavam, ze se za par miliard nakresli pruh na silnici I.tridy, mozna i v odstavnaku dalnice. Mel by to nekdio naplanovat a umoznit mistni samosprave, aby si na svuj usek nasla stavebnika. Jiste by to bylo jen za desitky ci jednotky procent, nez to dela stat nebo Praha.
Jednotky procent? To jako že by stavební dělníci nedostali výplatu a platil by se jen materiál? Pokud 1km stezky šíře 2m stojí 4mil Kč, vychází 2000Kč na metr čtvereční. V tom je cena projektu, terénní úpravy, podkladní vrstvy, vrchní vrstva, práce i materiál, značení. Možná by se to dalo zlevnit O jednotky procent, ale ne NA jednotky procent. I ukrajinští dělníci vyžadují alespoň minimální mzdu.
... hned by člověk věděl kde co a jak ...
se stala výhodnou záminkou pro obrovské tunelování a rozkrádání státních a evropských dotací. Teď budou cyklostezky budovat i firmy co tak dobře umí dělat dálnice. Na úzkém asfaltovém chodníčku není co zkazit a prachy si naúčtujou jak za tunel Blanka.
Věřim tomu, že úzkém chodníčku není co zkazit. Ale věřím tomu, že by to naše slavné stavební firmy jako Skanska; Hochtief; Strabag a Bögl & Krýsl pokonit dokazaly. Kdu by čekal, že most začne po roce praskat, dálnice se vlnit atd.
Žluté cedule vytyčují cyklotrasu. Po cyklostezce vede cyklotrasa málokde. Ale média termíny cyklotrasa a cyklostezka zaměňují. Trasa je čára na mapě, stezka je komunikace.