- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nechápu, jak tohle provedení zapadá do okolního prostředí, kde jsou samý montovaný haly, kovošrot a starý baráky obydlený utlačovanou menšinou.
chtel jsem napsat neco podobneho ... taková ,,moderní'' nová budova v nejodpornější části města
spíš přesunout hlavák někam do města? Ted je za městem, každý to tam má daleko, celý je to špatně.
Blbost, do Bolky na místní nádraží jezdí místní lokálka a taky MHD.
už maj dávno v praze. řikají mu havlák nebo hlavák nebo tak ňák
Co je na tom ekologického? Ta tráva prodraží stavbu aspoň o 50 milionů. Navíc tyhle výmysly jsou značně problematické, bude tam zatékat, bude to stát plno peněz na údržbu a opravy izolace. Vím to, mám s tím zkušenosti. Z cizího krev neteče, že? DOTACE JSOU ZLO
co 50 milionů , 50 MILIARD to bude
nějak tomu nerozumím, okolí je proti tomu zbourat vlakové nádraží...přitom je příležitost mít nové. Asi to staré nádraží dotují ze svých kapes,že do toho furt někdo kecá. Kdo platí, ten jede....
LIdé tu jsou proti, protože to hlavní nádraží není moc využité lidmi. Není to tak frekventované jako např. v Kolíně. Zkuste si sem někdy zajet... To staré jsme chtěli zrekonstruovat...
pri sekani travy spadl ze strechy ... uaa
jen co to je ta bedna před nádražím a kde je parkoviště, už dnes je to problém. Jo aha, v rámci nových trendů to bude pod boudou, hodina za dvacku.
Je to "zelená" budova, bude jen přístřešek pro kola a další nemotorová vozidla
Pro lidi ve vnitr nadrazi je zas sklenena budova prinosem, Dela to otevrenejsi prostor a spojeni se svetem.
Udrzba takoveho travniku jiste nebude levna, ale to si ti kricici lidi radi zaplati predpokladam...
zelená střecha šetří energie, dělá chlad v létě a izoluje v zimě... no ale sekání takové plochy vyjde určitě na pár mega měsíčně to je jasné