- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kdyz to cinka a blika...
Já to chápu.
Pokud člověk jezdí přes nějaký přejezd každý den několikrát a vždy má kliku na to , že nebliká..... poté klesá jeho ostražitost a podvědomě si myslí , že nebliká nikdy. Ještě si k tomu připočítejte řidičův věk 76 let
ať žije Křišťálová lupa!!!!
by proti vlaku neměli moc šancí...
Souhlasím. Bombastické nadpisy článků o starých škodovkách akorát podněcují veřejné mínění. S objektivním zpravodajstvím to nemá nic společného.
ale nevím, proč vyšetřování trvá tak dlouho. Zranění, v tomto případě už bohužel mrtví, se odvezou do nemocnice, vrak auta se odstraní z kolejí a odtáhne se. Vlak, pokud je nepoškozen, může pokračovat v cestě, jinak se odstaví. No a co chtějí vyšetřovat? činnost signalizace lze bez problému nasimulovat, ale v každé případě je to vina řidiče auta.Do hodiny může být provoz bezproblémově obnoven.
Vidíte to moc jednoduše.
Vyšetřování bude trvat cca měsíc.Je třeba provést pitvu řidiče (alkohol , případně jiné zdravotní komplikace) , zjistit , zda auto bylo po technické stránce v pořádku.
Dále na místě je třeba překontrolovat například správnou funkci přejezdu před (i po) nehodou , minulé revize ,kontroly atd. Dále překontrolovat technický stav motorového vozu , vyslechnout svědky , udělat zkoušku na alkohol u strojvedoucího, zajistit rychloměrný proužek z mašiny , dále překontrolovat svršek , stav vlaku atd.
A nezapomínejte , že šetření takových nehod vedle policie dělá i drážní inspekce.