Diskuze

Praha 7 vytáhla do boje proti výkalům, viníky chce hledat podle psí DNA

Praha 7 přišla s nápadem, jak řešit bezohledné chování lidí, kteří po svých psech neuklízejí výkaly. Navrhuje odebírat psům při registraci DNA, podle které by pak bylo možné původce výkalů najít. Kampaň nazvaná "Řekněte dost" má místní obyvatele vyzvat k diskusi na toto téma.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Scarlett from Scottland

23. 4. 2012 12:55
a těch 600,-

zaplatí kdo, za ten odběr? a kdo bude sbírat ta hovínka, když budou chtít zjistit čí to je? :-)

0 0
možnosti

Mražená spermie

23. 4. 2012 13:15
Re: a těch 600,-

asi nějaká firmička, sice ještě není nikde zapsaná, ale to se stihne po výběrovým řízení.

0 0
možnosti

bavlnka2.0

18. 4. 2012 16:30
Praha 7 asi nevi co s prachama.

0 0
možnosti

frbulek

18. 4. 2012 11:50
jupííí

a už jen čekám, kdy se ozvou Děti země, Duha či jiné takové cosi a začnou řešit ekologickou katastrofu jak ekologicky likvidovat psí hovínko v mikrotenu, a za kolik milionů postavit na to odpovídající továrnu . . . ;-D;-D;-D

v souladu se směrnicemi EU EUEUEU

0 0
možnosti

prettywillow

18. 4. 2012 11:45
třeba mě ukamenujte

Ano, mám psa a světe div se, mám psa v Praze. Po svém čtyřnohém příteli exkrementy uklízím a to i přesto, že na naší trase je pouze jeden koš, což mi vadí i proto, že občas potřebuji vyhodit žvýkačku nebo papírek a není kde. Psa na vodítku, pokud nejsem přímo v centru, kde je velký provoz, nemám, můj pes mě poslouchá na slovo a v mnoha případech nemusím nic říct, ví, že nesmí sám na silnici a na přivolání přijde. A ano, někdy se stane, že si přičichne ke kolemjdoucímu člověku a nechápu, proč je půlka z vás hysterická, o nic nejde a je to přirozený pud psa a primárně se vás vážně nechystá zakousnout a není to žádný trhač, ale malé plemeno. Pes s námi žije od doby kamenné a tak nevím, proč to chcete měnit a vnucovat názory, jak je to nepřirozené a těm co tak zastávají svobodu psa, který je chudák zavřený v bytě, už jste někdy viděli psa a to co dělá přes den? Nevím, jak jiní, ale můj v podstatě celý den prospí, na procházky chodí čtyřikrát denně a rozhodně nevypadá, že by trpěl...

0 0
možnosti

Národněfrontní kolaborant

18. 4. 2012 16:08
Re: třeba mě ukamenujte

Děvenko, mně jsou psi odporní.

A ty mě nebudeš vychovávat, že se od tvého čokla, který před chvílí olizoval výkal jiného psa, já nebo dokonce mé dítě musí nechat očichávat. To to vyřídíme na místě.

0 0
možnosti

lekaj

18. 4. 2012 9:55
psi do mesta nepatri

To je zaklad - psi patri do prirody a ne do bytu.....

0 0
možnosti

Toranoko

18. 4. 2012 10:58
Re: psi do mesta nepatri

to jste o dost pozadu. Pes odjakziva bydlel s clovekem, problem je, clovek tu prirodu kolem sveho bydleni systematicky nici - takze holt na to doplaci i pes.

1 0
možnosti

Národněfrontní kolaborant

18. 4. 2012 8:41
Pejskařům radím přestěhovat se na Prahu 13.

Tady jste vítáni.

Nikdo Vás kvůli nesbírání psích výkalů buzerovat nebude. Pejsky můžete nechat vydovádět na dětském pískovišti co je libo, hřiště jsou navíc ve většině případů zcela nová. Mětské policii i radnici je to jedno.

Pokud Váš pesánek srazí malé dítě na zem a rozzuřený otec Vám pejsánka rozkope, vedoucí odboru životního prostředí P13 Vám v radničním zpravodaji ještě poradí, že máte na otce podat trestní oznámení. R^

0 0
možnosti

Scarlett from Scottland

23. 4. 2012 12:59
Re: Pejskařům radím přestěhovat se na Prahu 13.

někdo ti šlápl na kuří oko?

0 0
možnosti

car_director

18. 4. 2012 8:32
Kolik asi Kč

bude stát test na DNA ? A kdo ho bude platit ? Kolik zákonů se bude muset  schválit ?

0 0
možnosti

horác

18. 4. 2012 8:33
Re: Kolik asi Kč

veškeré náklady by zaplatil příslušný pejskař

2 0
možnosti

al.mucha

18. 4. 2012 8:28
Úžasný podnikatelský záměr v pozadí

Radní si dokázali spočítat, že 600Kč x nekonečno hodí významnou částku bokem. Strany budou financovány psími výkaly!

0 0
možnosti

horác

18. 4. 2012 8:06
zvířata mám rád

ale některé páníčky (paničky), bych vymáchal v těch výkalech. Nezvládají základní výcvik psa, nechávají x hodin doma samotné, kde štěkají, vyjí a obtěžují ostatní. Řada měst má vyhl., že pes musí být minimálně navodítku v určitých lokalitách, neděje se tak. Pak se diví, že ostatní jim nadávají

1 0
možnosti

Toranoko

18. 4. 2012 10:50
Re: zvířata mám rád

ano, rada mest ma vyhlasku, ze pes musi byt pouze na voditku a/nebo s nahubkem. Nedivim se, ze ji tolik lidi nerespektuje, protoze je proti prirozenosti psa.

Nezastavam se pejskaru, kteri nesbiraji, jsou nezodpovedni, atp. Ale zaroven si myslim, ze je potreba hledat reseni, ktera budou vyhovovat vsem - tzn. ovladatelny pes muze chodit bez voditka, klidne at jsou zavedene pro ne povinne zkousky.

Bohuzel na obou stranach panuje neumerna hysterie (zatim). A nadavkami se nic neresi.

1 0
možnosti

Truestory

18. 4. 2012 8:05
V parcích na trávě to nevadí

ale na chodnících rozhodně. Když jsem byl roku 1997 v New York City , všude byly nápisy , že za neuklizení psího výkalu se platí pokuta 300 dolarů. Všude tam bylo čisto , jako ve špitále.Jenže chce to, aby policisté chodili po svém rajonu, jak mají. Je to určitě levnější , než zjištovat psovi DNA , to je nápad jak bolavá noha.

2 0
možnosti

horác

18. 4. 2012 8:13
Re: V parcích na trávě to nevadí

většinou mám pocit, že MP je na botičky

0 0
možnosti