Diskuze

Trať z Prahy do Berouna se opraví, mohly by vzniknout i nové zastávky

Trať mezi Prahou a Berounem přes Rudnou je ve špatném stavu. Už brzy proto začne její oprava. Nyní tu sice jezdí jen pár motoráků, ale příští rok, kdy se bude opravovat hlavní trať údolím Berounky, tudy budou objíždět i rychlíky. Trať podél Berounky je vůbec v nejhorším stavu ze všech středočeských tratí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TF

danny47

24. 4. 2012 7:24
UŽ pzpracovávají studii...

Na to, že chtějí v červnu začít s opravami, tak STUDIE co a za kolik se bude (resp. by se mělo)  opravovat by snad už měla bejt... (stejěn tak jako nějaký projekt)......

0 0
možnosti
JA

Don_Alex

24. 4. 2012 7:45
Re: UŽ pzpracovávají studii...

hloupi novinari rikaji vsemu studie....

0 0
možnosti
K

Keni

23. 4. 2012 23:47
Koncepce

Ona ta cela trat je takova zajimava. z Rudné vede dokonce trať do Hostivic k letišti. Takže je zde kráný potenciál k napojení nejenom na letiště, ale poté přes Kladno s místem na vybudování pořádného P+R parkoviště i jako MHD na Smíchov, Hlavní nádraží či Hradčanskou, když to prodloužení metra někdo podělal. Když Dejvičtí ten vlak nechtějí, tak se na ně vybodnout a řádně dát dohromady tuto trať a používat.

0 0
možnosti
G

ggffddssaa

23. 4. 2012 23:26
Nové zastávky

Možná by výstavbu zastávek urychlilo, kdyby kraj začal o jejich výstavbě jednat místo s ČD se SŽDC :-).

1 0
možnosti
AG

BíláKočkaPřevlečenáZaTrpaslíka

24. 4. 2012 7:38
Re: Nové zastávky

;-D

0 0
možnosti
PN

Pravda stojí dukáty

23. 4. 2012 23:14
3 roky oprav

A zisk pouhých 9 minut. Ta trať bude v roce 2016 zase zastaralá.

0 0
možnosti
RJ

turista-

23. 4. 2012 23:35
Re: 3 roky oprav

Zisk bude nejen 9 minut, ale především díky lepšímu zabezpečovacímu zařízení vyšší kapacita trati (kratší intervaly) a díky opravě vyšší únosnost trati (aby se pod těžkým rychlíkem nerozpadla).

V klikatém Prokopském údolí, kde je každý skále chráněná, s rychlostí zázraky neuděláte.

0 0
možnosti
TJ

bodlinka

23. 4. 2012 20:36
No což o to

ale když bude většina těch vlaků jezdit praha-nučice jako dneska, tak je mi to stejně jedno:/ Do Loděnice jezdí 7 vlaků denně, což tento způsob spojení naprosto vylučuje z běžného života, přestože se člověk jedním vrzem dostane přímo na smíchovské nádraží, místo výstupu na zličíně po půl hodině vyhlídkové trasy přes rudnou.

Na druhou stranu malý provoz na trati je skvělý v tom, že ty dva přejezdy přes masarykovu v rudné jsou většinou průjezdné. Nedokážu si představit, že by ta trasa měla být nějaká vytíženější, to by v rudné padla doprava za vlast.

0 0
možnosti
D

Darask

23. 4. 2012 21:42
Re: No což o to

přejezdy budou katastrofa a to i v Berouně

0 0
možnosti