- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na to, že chtějí v červnu začít s opravami, tak STUDIE co a za kolik se bude (resp. by se mělo) opravovat by snad už měla bejt... (stejěn tak jako nějaký projekt)......
hloupi novinari rikaji vsemu studie....
Ona ta cela trat je takova zajimava. z Rudné vede dokonce trať do Hostivic k letišti. Takže je zde kráný potenciál k napojení nejenom na letiště, ale poté přes Kladno s místem na vybudování pořádného P+R parkoviště i jako MHD na Smíchov, Hlavní nádraží či Hradčanskou, když to prodloužení metra někdo podělal. Když Dejvičtí ten vlak nechtějí, tak se na ně vybodnout a řádně dát dohromady tuto trať a používat.
Možná by výstavbu zastávek urychlilo, kdyby kraj začal o jejich výstavbě jednat místo s ČD se SŽDC .
A zisk pouhých 9 minut. Ta trať bude v roce 2016 zase zastaralá.
Zisk bude nejen 9 minut, ale především díky lepšímu zabezpečovacímu zařízení vyšší kapacita trati (kratší intervaly) a díky opravě vyšší únosnost trati (aby se pod těžkým rychlíkem nerozpadla).
V klikatém Prokopském údolí, kde je každý skále chráněná, s rychlostí zázraky neuděláte.
ale když bude většina těch vlaků jezdit praha-nučice jako dneska, tak je mi to stejně jedno:/ Do Loděnice jezdí 7 vlaků denně, což tento způsob spojení naprosto vylučuje z běžného života, přestože se člověk jedním vrzem dostane přímo na smíchovské nádraží, místo výstupu na zličíně po půl hodině vyhlídkové trasy přes rudnou.
Na druhou stranu malý provoz na trati je skvělý v tom, že ty dva přejezdy přes masarykovu v rudné jsou většinou průjezdné. Nedokážu si představit, že by ta trasa měla být nějaká vytíženější, to by v rudné padla doprava za vlast.