Diskuze

Středočeský kraj opraví za půl miliardy silnice nižších tříd

Z řidičů ve Středočeském kraji se často stávají slalomáři - řada silnic je totiž plná děr. Vedení kraje se nyní rozhodlo, že padesát vybraných komunikací opraví. Celkem dá do rekonstrukcí půl miliardy. Řidiče by opravy měly omezovat vždy jen několik dní.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŽV

žíznivej velbloud

25. 4. 2012 14:57
Jj

Je to sranda jezdit kolem Kladna po okreskách ,jak před 30ti lety podobný spíš ještě horší tankodrom.Je zajímavé jak se některé vybrané lokality rychle udělaly, už před lety a tam kde bydlý plebs furt nic  ;-D

0 0
možnosti
KD

sdsa

25. 4. 2012 14:23
spotrebni dan na PHM

tusim, ze na spotrebni dani z PHM se vybere rocne kolem 150mld. to na opravu silnic nestaci? nebo kdo to kde prozere?

0 0
možnosti
PNKJ

Pes na koze jel

25. 4. 2012 8:56
Nojo

Hlavně to opravte jako silnici mezi Rozdělovem a Kladnem. Rok po totální rekonstrukci se silnice začala rozpadate a teď ji každý roka záplatují :-P

0 0
možnosti
VP

V.Poustka

25. 4. 2012 8:50
a u každé díry cedule

silnice byla opravena za přispění hejtmana Středočeského kraje MUDr. Davida Ratha, i když to bude platit někdo úplně jiný:-/

3 0
možnosti
JJ

Briťák

25. 4. 2012 8:28
Sjezd do Kralup od Prahy

Minulý rok borci vyřezávali ty největší díry, teď na jaře vyřezávali a lepily ty díry, které se mezitím vytvořili vedle. Proč by to dělali najednou a pořádně.

0 0
možnosti
PNKJ

Pes na koze jel

25. 4. 2012 8:56
Re: Sjezd do Kralup od Prahy

nejsou prachy

0 0
možnosti
TA

kretzschmar

25. 4. 2012 6:50
odlozene financovani

odlozene financovani je pekna prasarna. takze je to vlastne na dluh a ten dluh bude muset zaplatit pristi vedeni kraje. to se zase socani, s Rathem v cele, vyznamenali

3 0
možnosti
JZ

Switch2

25. 4. 2012 6:54
Re: odlozene financovani

Budou krajské volby, klasická volební kampaň ČSSD. Voliči, podívejte se, co všechno dokážeme. A zaplatíme to všichni za deset let..

4 0
možnosti
JZ

Switch2

25. 4. 2012 6:22
Horší úseky

Existuje spousta mnohem horších úseků než výše uvedené. Jen nemají to štěstí, že nejsou Karlštejnem a nemají tolik peněz. Mělo by se opravovat podle potřeby a ne podle toho, kdo má kde známé a kolik peněz která obec na opravu přispěje.

0 0
možnosti
JZ

Switch2

25. 4. 2012 6:26
Re: Horší úseky

A ještě jeden postřeh: "Firmě trvá spravení kilometr a půl zhruba den". Takže to bude opět vlaštovčí lepení, kdy místo děr nadělají hrboly a skáče to stejně. Jestlipak je v podmínkách na dodavatele oprav nějaká záruka, aby za rok nebyly silnice ve stejné stavu jako teď..

0 0
možnosti
HVJR

Hynek Vilém Jarmila reloaded

25. 4. 2012 6:05
proč správu silnic nedělají soukromé firmy?

Stačilo by vysoutěžit, že ta a ta firma se bude starat o ten a ten okres a hotovo. Navíc by se v soutěži pevně stanovil  rozpočet na zimní údržbu a na opravy a kraj by už nemohl tyhle peníze dát jinam. Ale každopádně by soukromník určitě spravoval silnice lépe než tahle parta liknavých strejců. Správa silnic je klasická ukázka toho, co by se mělo privatizovat.

3 0
možnosti
TW

west

25. 4. 2012 6:39
Re: proč správu silnic nedělají soukromé firmy?

Jasně pevně by se stanovilo kdy a kolik napadne sněhu...

0 0
možnosti
HVJR

Hynek Vilém Jarmila reloaded

25. 4. 2012 5:59
silnice II/102 Zbraslav - Štěchovice

Pavel Čihák, šéf Krajské správy a údržby silnic, by potřeboval dostat na budku. Oni si soudruzi budou vybírat, co opraví a co ne !!8-o Silnice ze Zbraslavi do Štěchovic je v havarijním stavu už od roku 2003, kdy po povodních položili nevhodný živičný povrch, který je natolik porézní, že do něj zatéká voda a v zimě vylamuje obrovské díry. Rok po položení povrchu to vypadalo jako ementál a to trvá dodnes. Navíc správa silnic naprosto rezignovala na údržbu vodorovného značení, chybí jak krajnice, tak dělící čára, chybí patníky a varovné šipky v prudších zatáčkách.

1 0
možnosti
HVJR

Hynek Vilém Jarmila reloaded

25. 4. 2012 5:59
Re: silnice II/102 Zbraslav - Štěchovice

Je to docela nebezpečné, za tmy a deště je zde dojem jízdy v černém

tunelu, silnice je u přehrady a pod kopcem, a světelné podmínky jsou

velmi zvláštní. Jerdiné, co správa silnic udělala je, že snížili

rychlost na 70kmh, přitom tu dřív byla rychlpostní testovací trať pro

automobilky.

3 0
možnosti