- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to sranda jezdit kolem Kladna po okreskách ,jak před 30ti lety podobný spíš ještě horší tankodrom.Je zajímavé jak se některé vybrané lokality rychle udělaly, už před lety a tam kde bydlý plebs furt nic
tusim, ze na spotrebni dani z PHM se vybere rocne kolem 150mld. to na opravu silnic nestaci? nebo kdo to kde prozere?
Hlavně to opravte jako silnici mezi Rozdělovem a Kladnem. Rok po totální rekonstrukci se silnice začala rozpadate a teď ji každý roka záplatují
silnice byla opravena za přispění hejtmana Středočeského kraje MUDr. Davida Ratha, i když to bude platit někdo úplně jiný
Minulý rok borci vyřezávali ty největší díry, teď na jaře vyřezávali a lepily ty díry, které se mezitím vytvořili vedle. Proč by to dělali najednou a pořádně.
odlozene financovani je pekna prasarna. takze je to vlastne na dluh a ten dluh bude muset zaplatit pristi vedeni kraje. to se zase socani, s Rathem v cele, vyznamenali
Budou krajské volby, klasická volební kampaň ČSSD. Voliči, podívejte se, co všechno dokážeme. A zaplatíme to všichni za deset let..
Existuje spousta mnohem horších úseků než výše uvedené. Jen nemají to štěstí, že nejsou Karlštejnem a nemají tolik peněz. Mělo by se opravovat podle potřeby a ne podle toho, kdo má kde známé a kolik peněz která obec na opravu přispěje.
A ještě jeden postřeh: "Firmě trvá spravení kilometr a půl zhruba den". Takže to bude opět vlaštovčí lepení, kdy místo děr nadělají hrboly a skáče to stejně. Jestlipak je v podmínkách na dodavatele oprav nějaká záruka, aby za rok nebyly silnice ve stejné stavu jako teď..
Stačilo by vysoutěžit, že ta a ta firma se bude starat o ten a ten okres a hotovo. Navíc by se v soutěži pevně stanovil rozpočet na zimní údržbu a na opravy a kraj by už nemohl tyhle peníze dát jinam. Ale každopádně by soukromník určitě spravoval silnice lépe než tahle parta liknavých strejců. Správa silnic je klasická ukázka toho, co by se mělo privatizovat.
Jasně pevně by se stanovilo kdy a kolik napadne sněhu...
Pavel Čihák, šéf Krajské správy a údržby silnic, by potřeboval dostat na budku. Oni si soudruzi budou vybírat, co opraví a co ne Silnice ze Zbraslavi do Štěchovic je v havarijním stavu už od roku 2003, kdy po povodních položili nevhodný živičný povrch, který je natolik porézní, že do něj zatéká voda a v zimě vylamuje obrovské díry. Rok po položení povrchu to vypadalo jako ementál a to trvá dodnes. Navíc správa silnic naprosto rezignovala na údržbu vodorovného značení, chybí jak krajnice, tak dělící čára, chybí patníky a varovné šipky v prudších zatáčkách.
Je to docela nebezpečné, za tmy a deště je zde dojem jízdy v černém
tunelu, silnice je u přehrady a pod kopcem, a světelné podmínky jsou
velmi zvláštní. Jerdiné, co správa silnic udělala je, že snížili
rychlost na 70kmh, přitom tu dřív byla rychlpostní testovací trať pro
automobilky.