- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
je nesmyslná a vůči cestujícím neseriózní. Na Jarov jezdí č.16 desítky let a najednou někdo od stolu vymyslel, že to změní. Jistě od stolu, jinak by věděl, že je potřebná pro desítky cestujících do Strašnic, Vinohrad, Smíchova apod., a to, co se děje na přestupu ve stanici Biskupcová, je hned po ránu k naštvání! A to nepochybuji, že k takovým špatným rozhodnutím došlo i na dalších linkách...
Co jiného je horší služba za stejné peníze[]
že DPP má většinu softwarových činností na pronajatém hardware dodavatelsky a platí 2x tolik, než přijdou srovnatelné objemy v jiných městech. No tak nám to omezí, ať víme, za co bude zdražen OpenCard.
konečně to snad město vybuduje a pak je snad i napadne stávající koleje protáhnout o 600 metrů k nemocnici Krč a tím vznikne alternativa dopravy na hlavní nádraží při opravách Nuselského mostu. A nebude třeba budovat předraženou linku metra D. Praha má mraky kolejí, daly by se více za zlomkové náklady oproti "D-apod. stavbám" využít při osobní dopravě.
rozumného, tak by mohli zrušit linku 104 a posílit 120 - jedou po stejné trase
Již teď to nestojí za nic a ještě to chtějí více omezovat. Kde zůstalo u doúporučení používat MHD místo aut ? Také ceně to neodpovídá, měla by se snížit.
Pražská MHD je jednou z nejlepších v Evropě. Teoreticky u subjektivně; zajeďte někam do zahraničí.
s Barrandovem? současný stav je vyhovující
je ve všech větších městech, takže praha objevila objevené...
Kdo tvrdi ze to objevili, proste je tu informace ze to budou zavadet, nebo kdyz to tak funguje jinde tak tady se to uz nesmi? Snazis se vypadat chytre ale opak je pravdou
Za poslední tři čtyři roky se pražská MHD neuvěřitelně zhoršila a zřejmě to bude pokračovat. Není to tak dávno, co maximální interval mezi tramvajemi přes den byl 8 minut. Teď je člověk málem rád, že čeká jen osm minut. To by samo o sobě nevadilo, ale strašně to prodlužuje cesty s přestupy, protože tam nemůžete přijít na zastávku na čas. A teď nám říkají, že cest s přestupy přibude. Kam to povede? Lidi budou víc jezdit autem, budou větší zácpy, ještě míň místa na zaparkování. A víc splodin.
za posledních deset let mají téměř všechny linky 8 minut ve špičce a 10 minut v sedle, na tom se nic nezměnilo. Na 9,17 a 22 se tenhle interval ještě rozpůlil, takže je to jinak. Mně spíš vadí, že tramvaje ze zastávky odjíždějí dříve.
Nebude ani projíždět :-) Prostě si vyjedete z Knížecí na Strahov ke Stadionu 191 a tam si přestoupíte na 143 nebo využijete luxusně pravidelě jezdící linku 20 přes ucpanou Karmelistskou.