Diskuze

Víc přestupů, méně souběžných spojů. Praha chystá velké změny v MHD

Společnost Ropid, která plánuje veřejnou dopravu v Praze, chystá společně s městem rozsáhlé změny v systému MHD. Měl by být postaven na často jezdících páteřních linkách, zruší se spoje se souběžnou trasou. Někteří cestující tak budou muset častěji přestupovat. Ropid očekává úsporu 406 milionů korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

evans2

24. 6. 2012 9:13
Změna tramvaje č.16

je nesmyslná a vůči cestujícím neseriózní. Na Jarov jezdí č.16 desítky let a najednou někdo od stolu vymyslel, že to změní. Jistě od stolu, jinak by věděl, že je potřebná pro desítky cestujících do Strašnic, Vinohrad, Smíchova apod., a to, co se děje na přestupu ve stanici Biskupcová, je hned po ránu k naštvání!  A to nepochybuji, že k takovým špatným rozhodnutím došlo i na dalších linkách... Rv;-O

0 0
možnosti

Aktom

16. 6. 2012 15:08
To je prosté jen maskované zdražení MHD

Co jiného je horší služba za stejné peníze[]

0 0
možnosti

brita

15. 6. 2012 10:26
Nějak zapadly informace,

že DPP má většinu softwarových činností na pronajatém hardware dodavatelsky a platí 2x tolik, než přijdou srovnatelné objemy v jiných městech. No tak nám to omezí, ať víme, za co bude zdražen OpenCard.

0 0
možnosti

wierz66

15. 6. 2012 9:18
vlaková zastávka Kačerov

konečně to snad město vybuduje a pak je snad i napadne stávající koleje protáhnout o 600 metrů k nemocnici Krč a tím vznikne alternativa dopravy na hlavní nádraží při opravách Nuselského mostu. A nebude třeba budovat předraženou linku metra D. Praha má mraky kolejí, daly by se více za zlomkové náklady oproti "D-apod. stavbám" využít při osobní dopravě.

2 0
možnosti

S.P.Q.R.

15. 6. 2012 8:27
ale kdyby chtěli udělat něco

rozumného, tak by mohli zrušit linku 104 a posílit 120 - jedou po stejné trase

0 0
možnosti

babacek

15. 6. 2012 7:56
MHD

Již teď to nestojí za nic a ještě to chtějí více omezovat. Kde zůstalo u doúporučení používat MHD místo aut ? Také ceně to neodpovídá, měla by se snížit.

0 0
možnosti

Stepni-Vlk

14. 8. 2012 20:21
Re: MHD

Pražská MHD je jednou z nejlepších v Evropě. Teoreticky u subjektivně; zajeďte někam do zahraničí.

0 0
možnosti

S.P.Q.R.

15. 6. 2012 7:45
co zase chtějívymýšlet

s Barrandovem? současný stav je vyhovující

0 0
možnosti

smvoj

15. 6. 2012 5:06
rozumné řešení...

je ve všech větších městech, takže praha objevila objevené...;-)

0 0
možnosti

Don_Alex

15. 6. 2012 6:47
Re: rozumné řešení...

Kdo tvrdi ze to objevili, proste je tu informace ze to budou zavadet, nebo kdyz to tak funguje jinde tak tady se to uz nesmi? Snazis se vypadat chytre ale opak je pravdou

0 0
možnosti

Depresivní Robot Marvin

14. 6. 2012 21:39
Tragédie

Za poslední tři čtyři roky se pražská MHD neuvěřitelně zhoršila a zřejmě to bude pokračovat. Není to tak dávno, co maximální interval mezi tramvajemi přes den byl 8 minut. Teď je člověk málem rád, že čeká jen osm minut. To by samo o sobě nevadilo, ale strašně to prodlužuje cesty s přestupy, protože tam nemůžete přijít na zastávku na čas. A teď nám říkají, že cest s přestupy přibude. Kam to povede? Lidi budou víc jezdit autem, budou větší zácpy, ještě míň místa na zaparkování. A víc splodin.

2 0
možnosti

Vosta Jindra

14. 6. 2012 22:24
Re: Tragédie

za posledních deset let mají téměř všechny linky 8 minut ve špičce a 10 minut v sedle, na tom se nic nezměnilo. Na 9,17 a 22 se tenhle interval ještě rozpůlil, takže je to jinak. Mně spíš vadí, že tramvaje ze zastávky odjíždějí dříve.

0 0
možnosti

dieuetdroit

14. 6. 2012 18:30
217

na Plzenske? Vzdyt tam ani nestavi, jen projizdi.

0 0
možnosti

Martin Šubrt

14. 6. 2012 20:18
Re: 217

Nebude ani projíždět :-) Prostě si vyjedete z Knížecí na Strahov ke Stadionu 191 a tam si přestoupíte na 143 :-P nebo využijete luxusně pravidelě jezdící linku 20 přes ucpanou Karmelistskou.

0 0
možnosti