- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Teď a tady je jí potřeba, jako soli na kluzišti. Je zcela evidentní, že pozastavená dotace nebude nikdy vyplacena, protože vyjde najevo manipulace s projektem ve prospěch zájmových skupin. že je to metro do Motola ekonomicky neospravedlnitelné, ví každý už roky. Studie nestudie, posudek neposudek. Zaplatit se dá všechno, i nezávislý posudek se předem zahrne do odklonného.
Zapomíná se tady na to hlavní. Jedinej důvod nesmyslné odbočky do Motola je zamezení jakéhokoliv chytřejšího spojení letiště s městem na dalších minimálně 30 let. Taxikáčská lobby zkrátka vyhrála na plná čáře. A že to bude stát spoustu peněz, aniž by to kdovíjak pomohlo? Pšššt.
Odbočka do Motola je prasárna největší. Když si Praha vzala úvěr o 3 mld. větší a pokud dostane dotace z EU, mohla by snad už s dostavbou na Ruzyni začít, ne?
Vždycky se říká, nepůjčujte si na věci, které nepotřebujete....:-)
Oni musí, protože provize a odklony už jsou buď vyplaceny, nebo pevně nárokovány.
Proč by si to Praha nemohla dovolit když čerpá skoro polovinu toho co je pro celou naši zem určeno.
to zas bude mlaskani a chcrochtani*, vsak ono se neco najde i pro odkloneni. navic pujcka je lepsi nez dotace, proc? no protoze u pujcky nehrozi kontrola, u dotace ano. na druhou stranu kdyz u tohodle nebude zadny odklon budu jen rada, protoze to znamena za "nahore" nekdo dostal rozum, nebo je pos... ze na ne take dojde.
*(driv jsem o prazdninach jela pomoc na venkov, rano od kozy mleko, udelat srot a do velkeho paraku brambory, pak nastouchat + srot a mleko, ze je hotovo vedela cela ves jak prasata z chlevka rvala)
ja len, ze ma napadlo ... keby sa opencard urobila tak ako sa to podarilo urobit X mestam po celom ceskoslovensku a nepresustrovala by sa takmer miliarda tak by si nebolo treba tolko poziciavat ... ale to len keby ...
informace určitě doplnit nestačí, je potřeba to taky postavit a to se neděje. Původně totiž mělo vést metro až na letiště , pak ze záměru sešlo a EU souhlasila s kombinací metro a vlak - dotace je totiž vázana taky na obsluhu letiště. Jenže vlak se nestaví ani z Veleslavína, když drahé vedení přes centrum na Masaryčku bylo také odsunuto na neurčito. Proč se nestaví ta odbočka z Veleslavína nevím asi nejsou prachy ani na to, SŽDC mluví o termínu 2015 a to už má metro do Motola dávno jezdit, takže nejspíš proto si půjčují peníze.
Prachy si půjčují, protože už teď je jasný, že až předloží EU vyúčtování i se všema úplatkama a "vícepracema", tak žádnou dotaci nedostanou! Tak to bylo vždycky.