- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
http://praha.idnes.cz/nehoda-a-kolona-na-prazskem-okruhu-d5p-/praha-zpravy.aspx?c=A120622_103213_praha-zpravy_cen nemelo by se tem ridicum osobaku, co nemaji profesni prukaz zakazat jezdit. Kazdy den nekolik hodin a ucpou komunikace. Meli by jezdit vlakem. Tak nejak jste ten Vas prispevek myslel?
Zamette si nejdrive pred vlastnim prahem. Pokud kdekoliv blinkr, ze chci do leveho pruhu tak minimalne 1-2 vozidla za mnou vyrazi take, aby me predjela. Zeptejte se nekoho, kdy nekdy by lv zahranici, jak to funguje. To uz i Italie je lepsi nez nase D1. Jinak v Nemecku, Holandsku, Anglii, Svycarsku (tedy tech civilizovanejsich zemi) Vas v nejhorsim 3-5 auto pusti sundanim nohy z Plynu. Ridici osobaku jsou daleko vetsi prasat, nez kamionaci. Ale je pravda, ze vcera jsem na jednoho s kamionem narazil. Ale vyjimka potvrzujici pravdilo. Asi to tame, jako ohleduplny ridic osobniho vozu.
kamionu by mě vzít papíry. Všimněte si jaká je tam značka. Není dne spíš hodina, aby tam kamion nepředjižděl osobák , který dodržuje "80". A ono dostat se do lisu mezi dva kamiony není problém. Pár takových ma.orů už mám natočených. Děs pomyslet kdyby se mezi tyto dva dostal osobák.
aby nějaký šikula s kamionem nezastavil provoz na zásadní české komunikaci. Je takový problém nastavit mýto a silniční daň tak, aby si dopravci rozmysleli a) vozit vzduch b) věci z místa na místo c) využili více železnici. Když ubyde kamionu, zůstanou v nich kvalitnější řidiči. Dneska totiž řídí každý jouza co udrží volant...