- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tyto vozy jezdí již třetím rokem na linkách PID 381, 382 a 387 obsluhovaných ČSAD Polkost spol. s r.o. a v zimě mívají problémy s vytápěním. Jsou vyráběny v Turecku a provozní nastavení tomu odpovídalo.
a věřím, že SOR se léty vychytá ... je to poměrně mladá firma.
ze takoveto busy ma ve svem fleetu dopravce v ramci PID - CSAD Polkost...
Tedy alespon dlouhe verze...
a pak neukazat zadnou fotku vnitrku na niz by byli videt sedacky
Podle článku se zdá, že tam je klimatizace, ale tak proč ty otevírací okénka, pak bude ta klimatizace tuplem na....
Že by dodali autobus s otevíracími okny a ne jen se škvírkami v každém třetím? No možná to navrhoval někdo, kdo v MHD už někdy v létě jel.
proste se tomu daji otevirat ta mala okenka
Tedy pokud tou regulací teploty je myšlena klimatizace a ne nějaký mechanický zavírání či otevírání větracích otvorů Trapas. Klimatizovaný MHD už má každé větší město v civilizovaném světě dávno a sláva,do Prahy už tenhle výkřik moderní techniky jménem klima dorazil taky.......neuvěřitelný
Obávám se, že je myšleno spíš to druhé, tedy otevírání a zavírání oken. Klimatizační jednotka bývá u autobusů umístěna na střeše a tu zde v tomto případě jaksi nevidím.
vnitřní teploty nezávislé na řidiči - a cesky by to napsat neslo? Tak ma to klimu nebo ne?